Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Kupon rabatowy na copywriting
Zgarnij 20% zniżki na zamówienie
czytaj więcej
Ruszyła kampania Gerber Organic - Pan Organic w roli głównej
W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.
czytaj więcej
Konferencja Biznes w turystyce
Konferencja „Biznes w turystyce” dedykowana jest branży turystycznej – szczególnie właścicielom obiektów noclegowych. Jest to jedyna w swoim rodzaju możliwość bezpośredniego spotkania, wymiany doświadczeń oraz znalezienia odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące prowadzenia działalności w specyficznym sektorze biznesu, jakim jest turystyka.
czytaj więcej
Wideomarketing, a blog firmowy - czy warto zastąpić słowo pisane treścią wideo?
Popularność wideo content marketingu w ciągu ostatnich kilku lat znacznie wzrosła. Trend ten będzie utrzymywał się w najbliższym czasie. Odbiorcy chętnie klikają w filmiki i oglądają przedstawione w ten przystępny sposób informacje. Dlatego specjaliści od trendów w content marketingu zgodnie przewidują, że rok 2018 będzie należał do treści wideo. Jednak czy oznacza to, że treści pisane odejdą do lamusa?
czytaj więcej
Dlaczego i jak badać kompetencje pracowników?
Efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji w znacznej mierze zależy od właściwego pomiaru kompetencji pracowników, zarówno pod kątem tych, które już posiadają, jak i tych, pożądanych na danym stanowisku.
czytaj więcej
Jak napisać tekst użytkowy, aby trafiał do jak najszerszej grupy odbiorców?
Potrzebujesz „na wczoraj” stworzyć tekst na swoją stronę internetową. Wydaje Ci się, że to dość prosta sprawa. Zaparzasz kawę, zasiadasz do komputera, otwierasz program i chcesz pisać. No właśnie. Chcesz pisać, ale nie bardzo wiesz, od czego zacząć. Czarna dziura w głowie? Znana chyba każdemu, kto od ręki chciał stworzyć dobry tekst, i to w kilka minut. Okazuje się, że wcześniejsze odpowiednie przemyślenie tematu jest niezwykle ważne.
czytaj więcej
2018-01-22, 10:44
Kolporter
Po nagrody do saloniku
Ponad 700 tysięcy nagród zostało wydanych w salonikach prasowych Kolportera w 2017 r. w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
czytaj więcej
Artykuł sponsorowany - jak go napisać, żeby wzbudzał zainteresowanie?
Dobry artykuł sponsorowany to świetny sposób na zareklamowanie konkretnego produktu lub marki. Obecnie materiały marketingowe docierają do nas ze wszystkich stron. Z tego powodu odbiorcy niechętnie patrzą na mało wartościowe formy reklamy, nie dostarczające żadnych dodatkowych treści. Dlatego właśnie artykuły sponsorowane są doskonałym sposobem na zaciekawienie potencjalnych klientów. Tylko jak je pisać, aby nie zniechęcać czytelnika, ale zaciekawić go produktem lub marką?
czytaj więcej
Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i linia Hellena Family+ nagrodzone w plebiscycie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018
Konsumenci kolejny raz docenili produkty marek Grześki, Akuku!, Oranżada Hellena i Hellena Family+ z portfolio Grupy Colian. Produkty Grześki Tyci, Miśki Kwaśne Akuku!, Oranżada Hellena FIT i linia napojów Hellena Family+ w impulsowych formatach zostały nagrodzone w konkursie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2018. Gala finałowa oraz wręczenie prestiżowych wyróżnień odbyło się 18 stycznia w hotelu Polonia Palace w Warszawie.
czytaj więcej
Co powinien w sobie zawierać zoptymalizowany tekst SEO?
Teksty umieszczane na stronach internetowych muszą być nie tylko przyjazne dla czytelnika, ale przede wszystkim dla wyszukiwarki. Jako czytelnik szukasz w sieci informacji, czytasz je i na ich podstawie działasz. Można powiedzieć, że na tej samej zasadzie działają wyszukiwarki – one też wyszukują i czytają informacje, w zbliżony, a jednak troszkę inny sposób. Tworzenie tekstów na strony internetowe wymaga więc odpowiedniej wiedzy. Jak więc powinien wyglądać dobry tekst?
czytaj więcej
1...48495051525354...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top