Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2018-01-17, 11:18
Kolporter
Wydawcy stawiają na promocje
Ponad 1000 różnego rodzaju akcji promocyjnych przeprowadzili w 2017 r. – za pośrednictwem Kolportera – wydawcy prasy. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i będące już w sprzedaży.
czytaj więcej
2018-01-15, 10:29
Kolporter
Nowi Partnerzy w sieci Kolportera
Blisko 200 osób dołączyło, w 2017 roku, do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.
czytaj więcej
Sześć marek Colian z tytułem Superbrands Polska Marka 2018
Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Jeżyki, Jutrzenka i Hellena – marki z portfolio grupy Colian zostały wyróżnione tytułem Superbrands Polska Marka 2018 w XII. edycji największego niezależnego badania marek w Polsce. Grześki nagrodzono dwukrotnie – także tytułem Superbrands 2018.
czytaj więcej
Dlaczego w e-commerce tak ważne są unikatowe teksty o produktach?
Rosnąca konkurencja w e-commerce sprawia, że coraz ważniejsze staje się wyróżnienie. Bycie zauważalnym i niepowtarzalnym w dzisiejszych czasach jest na wagę złota. Przyciągnięcie klientów jest jednak trudne. Zwłaszcza jeśli zależy nam na zatrzymaniu ich na dłużej. W tej sytuacji najważniejsze okazuje się zarządzanie stroną internetową i opisem produktów, tzw. contentem.
czytaj więcej
„Podaruj serdeczności od Solidarnośc
Solidarność wspiera bombonierki - doskonały prezent dla bliskich z okazji Dnia Babci, Dnia Dziadka, walentynek czy Dnia Kobiet. W pierwszym kwartale 2018 r. marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie pod hasłem „Podaruj serdeczności od Solidarności”. Przy zakupie pralin i czekoladek z oferty Solidarności, co tydzień będzie można wygrać gotówkę i bony poczty kwiatowej, a także otrzymać okolicznościową pocztówkę gratis.
czytaj więcej
Co to są teksty synonimiczne i kiedy je stosować?
Samo znaczenie słowa „synonim” jest znane wielu osobom. Synonimem nazywany jest wyraz równoważny znaczeniowo innemu bądź na tyle zbliżony semantycznie, że istnieje możliwość zastąpienia nim tego drugiego w odpowiednim kontekście. Prościej rzecz ujmując – słowo „auto” możemy zastąpić słowami „pojazd” czy „samochód”, więc to właśnie są jego synonimy.
czytaj więcej
Jak pisać teksty o produktach do sklepów internetowych?
Z dnia na dzień przybywa sklepów internetowych, konkurencja rośnie, a wraz z nią – walka o klienta i bycie na pierwszym miejscu. Zaistnienie w sieci i bycie na pierwszych stronach wyszukiwarek wymaga ciężkiej i długotrwałej pracy. Okazuje się, że najważniejsza nie jest cena. Klienci kierują się czymś całkowicie innym, kiedy wybierają sklep internetowy, w którym zrobią zakupy. Czy są to teksty w sklepie internetowym?
czytaj więcej
Jak sprawić, by nasze teksty na bloga były jak najbardziej interesujące dla odbiorców?
Blogowanie to trudna i wymagająca odpowiedniej wiedzy praca. Już na wstępie mogę powiedzieć, że nie ma idealnego przepisu na udane teksty na bloga, które zainteresują szerokie grono odbiorców. Wymyślenie wyjątkowego tekstu poruszającego temat, który jeszcze nie pojawił się w sieci, jest bardzo trudne.
czytaj więcej
Copywriter, który napisze teksty na bloga. Jak szukać?
Content marketing wciąż rośnie. Wraz z nim zwiększa się zapotrzebowanie na copywriterów. Osób, które wiedzą, jak napisać dobrze tekst i go wypromować wciąż jednak jest niewiele. Jak ich znaleźć?
czytaj więcej
Content marketing w mediach społecznościowych – jak go wykorzystać?
O tym jak ważne w marketingu internetowym są social media nie musimy wspominać. Mają wiele przydatnych funkcji, a jedną z nich jest obserwacja naszych odbiorców.
czytaj więcej
1...49505152535455...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top