Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Kto odwiedza serwis noclegowy Nocowanie.pl?
Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się i sprawdzić kim są internauci planujący wyjazdy i podróże oraz szukający noclegów w kraju. Ponad połowa z nich to kobiety, a najwięcej użytkowników mieszka w województwie mazowieckim.
czytaj więcej
„Grześki sami w domu” w Wigilię – marka Grześki strategicznym partnerem filmu
W wigilijny wieczór telewizja Polsat wyemituje film „Grześki sami w domu” z Magdaleną Stużyńską-Brauer, Rafałem Królikowskim, Borysem Szycem, Leopoldem Mikienko i Olgierdem Jaworskim. Premiera odbędzie się o godz. 19.30. Wyłącznym partnerem produkcji jest marka Grześki.
czytaj więcej
Napisanie ebooka też można zlecić
Pisanie dla jednych jest czymś normalnym i nie zajmuje wiele czasu.
czytaj więcej
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
O tym, jak ważna jest zawartość każdej strony internetowej nie trzeba nikogo uświadamiać. Specyfika Internetu wymaga jednak, aby była ona podana w odpowiedniej formie. Konsumpcja treści to proces bardzo szybki, dlatego najczęściej wygrywają te teksty, które są łatwo przyswajalne i odpowiednio dopasowane do czytelnika.
czytaj więcej
Manufaktura Goplana otwiera sklep on-line z polskimi słodyczami
11 grudnia br. wystartował sklep internetowy „Polskie Słodycze”, firmowany przez Manufakturę Goplana z Grupy Colian. Pod adresem www.islodycze.pl dostępne są produkty z szerokiego portfolio Grupy Colian, takich marek jak: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Elizabeth Shaw czy Famous Names.
czytaj więcej
Jak prowadzić bloga w czasie ferii świątecznych?
Prowadzenie bloga, to sprawa dość istotna, a najważniejsza jest regularność.
czytaj więcej
Blog firmowy w e-commerce: 8 najczęściej popełnianych błędów
Firmy decydują się na prowadzenie bloga firmowego, ponieważ doskonale zdają sobie sprawę z korzyści, jakie z niego płyną. Ze względu na to, że liczba blogów firmowych nieustannie przybywa poziom ich prowadzenia musi być coraz wyższy i dostosowywać się do potrzeb i oczekiwań odbiorców.
czytaj więcej
Jak napisać FAQ?
Pisanie FAQ warto rozpocząć od rozmowy ze swoimi pracownikami – zwłaszcza tymi, którzy mają częsty kontakt z klientem. To oni są źródłem informacji o problemach użytkowników, które występują najczęściej.
czytaj więcej
Dodatkowe 20% na reklamę
Grudzień to świetny czas na zwiększenie sprzedaży do maksimum, w sezonie przed świętami można sprawić, aby obroty wzrosły nawet kilkaset procent.
czytaj więcej
Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową.
Jak co roku, komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”, wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością. Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta.
czytaj więcej
1...50515253545556...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top