Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Śliwka Nałęczowska – „smak pokoleń” od Solidarności
Śliwka Nałęczowska łączy smak owocu pysznej polskiej śliwki, wybornej masy czekoladowej i wykwintnej czekolady deserowej. Takim połączeniem zachwyca od ponad pół wieku. Słodycz marki Solidarność umili niejeden jesienno-zimowy wieczór.
czytaj więcej
Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę – kampania reklamowa
27 listopada ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Oranżady Hellena. Bohaterami zabawnego spotu są Kuba Wojewódzki oraz… Oranżadowy Mikołaj. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Goplana, Appetita i Oranżada Hellena wspierają Charytatywne Kulinarne Zawody Gwiazd!
W środę, 22 listopada w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal odbyła się trzecia edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Gwiazd. Rywalizacji gotujących aktorów, aktorek i przedstawicieli świata muzyki przyświecał szczytny cel – pomoc Fundacji Osób Niepełnosprawnych PODOLANY. Partnerami wydarzenia były marki: Goplana, Appetita i Oranżada Hellena.
czytaj więcej
Czy content marketing nadal jest królem?
Analizujemy najnowsze trendy w marketingu i przewidujemy, czy warto nadal zajmować się content marketingiem?
czytaj więcej
Digital Kingdom obsługuje kultową markę Dr. Martens w Polsce
Agencja po dwóch latach współpracy z Amersport Group – wyłącznym dystrybutorem m. in. marek Cat Footwear, Keds i Sperry poszerza współpracę z Klientem.
czytaj więcej
2017-11-08, 12:39
Kolporter
Świąteczna akcja marki KAMIS w salonikach Kolportera
„Poczuj, że są święta” – promocja konsumencka o takiej nazwie ruszyła 2 listopada br. w salonikach i salonach Kolportera.
czytaj więcej
Gra Fair Play procentuje nie tylko w sporcie: nowa kampania TransferGo z Piotrem Żyłą 
Piotr Żyła po raz kolejny został twarzą kampanii TransferGo. W najnowszym spocie marka odnosi się do sportowego współzawodnictwa, podkreślając, jak ważne są zasady Fair Play – także w biznesie. 
czytaj więcej
Copywriting sprzedażowy, czyli treści, które sprzedają
Nie jest większym odkryciem stwierdzenie, że trudno jest dzisiaj cokolwiek sprzedać - zarówno w Internecie, jak sklepie stacjonarnym.
czytaj więcej
Jak reklamować lokalną firmę?
Lokalna firma, to nic innego, jak biznes prowadzony stacjonarnie, czyli w określonym miejscu.
czytaj więcej
Delecta rusza z kampanią reklamową i akcją Powiedz to na słodko
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką Powiedz to na słodko. Komunikacja prowadzona w serwisach VOD potrwa do 12 listopada br.
czytaj więcej
1...51525354555657...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top