Znajdź informacje

Edukacja, Nauka


Łatwość nawiązywania kontaktów jest cechą pewności siebie, którą częściej mają kobiety niż mężczyźni. Nowe dane
Aż 45 proc. młodych Polaków w wieku od 18 do 22 lat uważa, że ma dystans do siebie, a 59 proc. wszystkich badanych uważa go za cechę osoby pewnej siebie. Mężczyźni częściej dostrzegają u siebie większość cech przypisywanych do pewności siebie. Okazuje się jednak, że to kobiety częściej charakteryzuje łatwość nawiązywania kontaktów. W opinii 61 proc. badanych asertywność jest cechą osoby pewnej siebie, jednak zaledwie co trzeci respondent dostrzega ją u siebie. Dane pochodzą z najnowszego reprezentatywnego badania Fundacji WłączeniPlus, towarzyszącego projektowi Power Talks, którego celem jest wspieranie młodych kobiet i pomoc w budowaniu ich poczucia własnej wartości.
czytaj więcej
Dla ¾ Polaków podkreślanie mocnych stron Polski w kraju i za granicą to przejaw patriotyzmu. Premiera interaktywnej wystawy z polskimi innowacjami w Brukseli
Polacy ogólnie oceniają nasz kraj lepiej niż Niemcy, Hiszpanię czy Francję, ale w kontekście sportu, technologii i innowacyjności około połowa respondentów wyżej ocenia te kraje zachodnie. Większość Polaków postrzega swój kraj pozytywnie – 58 proc. czuje wspólnotę narodową, a ponad połowa odczuwa dumę i radość. To wnioski z badania przeprowadzonego na potrzeby kampanii We Did It In Poland, promującej Polskę jako innowacyjny i dynamiczny kraj. Premiera interaktywnej wystawy w Brukseli otwiera europejską odsłonę kampanii. Przedstawia ona wybrane innowacje, z których wiele odnosi już sukcesy poza naszym krajem, czym jako Polki i Polacy możemy się pochwalić.
czytaj więcej
2025-02-27, 11:19
Agencja FACE IT
Internat w USA: Inwestycja w rozwój i przyszłość
Wybór szkoły z internatem w Stanach Zjednoczonych to nie tylko spory wydatek, ale przede wszystkim inwestycja w osobisty rozwój i zdobycie unikalnych doświadczeń. Amerykański system edukacji otwiera drzwi do możliwości, które często pozostają niedostępne w tradycyjnym polskim systemie.
czytaj więcej
2025-02-27, 10:00
IPC Elektronik
„Stróż Klasy” – Nowa Era Bezpieczeństwa w Szkołach. Dlaczego Jest Lepszy od Zwykłego Monitoringu i Standardowego Systemu Przywołania?
Bezpieczeństwo w szkołach to temat, którego nie można bagatelizować. Przez lata placówki edukacyjne polegały na standardowych rozwiązaniach – systemach monitoringu oraz przywołania. Jednak czy są one wystarczające? Badania i realne przypadki pokazują, że „Stróż Klasy” to przełomowe rozwiązanie, które przewyższa tradycyjne systemy pod każdym względem.
czytaj więcej
Dla połowy Polaków w wieku 18-24 lata wzorem pewności siebie częściej są przyjaciele niż członkowie rodziny
Zaledwie 37 proc. badanych w wieku 18-24 lata jest zdania, że najbliższe otoczenie postrzega ich jako pewnych siebie – wynika z nowych danych Fundacji WłączeniPlus. Mężczyźni częściej stawiają ojca jako przykład osoby pewnej siebie, podczas gdy kobiety dostrzegają tę cechę przede wszystkim u przyjaciół i partnerów. Mimo to 15 proc. badanych nie jest w stanie wskazać w swoim najbliższym otoczeniu nikogo, kto charakteryzowałby się pewnością siebie. Wyniki reprezentatywnego badania towarzyszą projektowi Power Talk, którego celem jest wspieranie młodych kobiet i pomoc w budowaniu ich poczucia własnej wartości.
czytaj więcej
2025-02-25, 11:47
IPC Elektronik
Bezpieczeństwo naszych dzieci – Nowa era ochrony w szkołach
W czasach, gdy bezpieczeństwo naszych dzieci staje się coraz bardziej zagrożone, każdy rodzic, nauczyciel i decydent musi zmierzyć się z brutalną rzeczywistością. Statystyki nie kłamią – rosnąca liczba incydentów, wzrost przemocy rówieśniczej i niepokojące opóźnienia w reakcji służb to alarmujące sygnały, które wymuszają na nas podjęcie natychmiastowych działań
czytaj więcej
2025-02-23, 09:24
IPC Elektronik
"Stróż Klasy" – Przełomowy System Bezpieczeństwa dla Szkół i Instytucji Publicznych
W dobie rosnących zagrożeń w przestrzeni publicznej oraz coraz większej potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa uczniom i pracownikom szkół, na rynku pojawił się przełomowy system alarmowy "Stróż Klasy". To nowoczesne rozwiązanie, które gwarantuje natychmiastową reakcję w sytuacjach awaryjnych, jednocześnie nie ingerując w prywatność użytkowników.
czytaj więcej
Ponad 120 tys. zł zarobiło szkolenie online z jeździectwa, a prawie 71 tys. zł – cykl webinarów na temat trenowania psów. Rośnie popularność webinarów poświęconych pracy ze zwierzętami
Szkolenia online poświęcone behawiorystyce psów to jeden z najpopularniejszych typów płatnych webinarów, jak wynika z danych polskiego ClickMeeting. Do najbardziej dochodowych spotkań online w 2024 r. należy m.in. sesja sześciu treningów online dla psów, na którą sprzedano 444 bilety na łączną kwotę 70,8 tys. zł. Pod względem liczby psów w gospodarstwach domowych polska zajmuje drugie miejsce w UE, a wraz ze wzrostem popularności tych czworonogów rośnie też poziom zrozumienia ich potrzeb i zaangażowanie właścicieli.
czytaj więcej
2024-11-06, 12:01
Waterdrop
Tylko ⅕ Polaków interesują liczby i statystyki, w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej ten odsetek jest wyższy. Nowe dane Waterdrop
Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne. Dane i statystyki zwracają uwagę 21 proc. respondentów z naszego kraju. Pytania pojawiające się w tytule materiału zachęcają do lektury 14 proc. Polaków – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Aż 60 proc. Polaków wskazuje, że ich ulubionym wariantem kapsułek Waterdrop są Microdrinki. Austriacka marka wprowadza nowy smak – Frosted Lime.
czytaj więcej
Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Kiddymoon, polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. i specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, obchodzi swoje 6. urodziny. Z tej okazji firma ogłasza drugą edycję konkursu „Dziecięcy kącik z Kiddymoon”, skierowanego do placówek edukacyjnych – żłobków, przedszkoli oraz klubów malucha.
czytaj więcej
123456789...343536

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top