Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Brands Alive odpowiada za koncept kreatywny marki Nutrof Total pod hasłem „Doładowanie dla oczu” oraz światowy rebranding marek THEA Laboratoires
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
czytaj więcej
2018-04-17, 10:23
Kolporter
„Śmiej się z… UPS” – nowa akcja w salonikach Kolportera
„Kto się bawi i chlapie, ten nagrody MOLA łapie!” – takie hasło zachęca do udziału w promocji konsumenckiej „Śmiej się z… UPS”, który 16 kwietnia br. wystartował w sieci saloników Kolportera.
czytaj więcej
Banery reklamowe - daj się zauważyć!
W dzisiejszych czasach Google Ads i innych reklam w sieci, ludzie często zapominają o tradycyjnych sposobach promocji, takich jak chociażby banery reklamowe. Najlepszą drogą dla Twojego biznesu jest inteligentne połączenie obu kanałów promocji - dzięki temu dotrzesz do większej ilości potencjalnych klientów.
czytaj więcej
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
Wielu przedsiębiorców poszukuje profesjonalnego sprzętu, który umożliwi im założenie nowego biznesu lub pozwoli zwiększyć swoją obecną produktywność. Bardzo często robią to za pomocą internetu, gdzie największy wpływ na zakup produktu ma jego dobry opis oraz zdjęcie. Jest to w szczególności ważne w branży HoReCa, czyli połączenia sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego.
czytaj więcej
Abanana przeszkoliła młodych Wiślaków
Czy internet zawsze jest przyjacielem młodego piłkarza? Na to pytanie staraliśmy się odpowiedzieć podczas spotkania z młodymi zawodnikami Akademii Piłkarskiej Wisły Kraków z drużyn U14, U15 i U17, które odbyło się w Loży Prezydenckiej Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana.

Spotkanie rozpoczęło się uroczyście, od wręczenia nagrody dla najlepszego piłkarza miesiąca. Potem przyszła pora na obowiązki - w tym wypadku obowiązki zawodnika wobec mediów oraz działań promocyjnych klubu. Marek Hejmo, Dyrektor Biura Prasowego Wisły Kraków SA, wyjaśnił kwestie związane z przebiegiem konferencji prasowych i relacjami zawodników z mediami.
czytaj więcej
Nowa grupa na Facebooku – program partnerski Pakiet47
Zostałam administratorem zamkniętej grupy na FB.
czytaj więcej
Konwersja - czym jest i w jaki sposób ją mierzyć?
Czym jest konwersja?
Potencjalny klient pojawia się na naszej stronie. Być może znalazł ją w wynikach wyszukiwania Google albo trafił na nasz sponsorowany post na Facebooku. Czego od niego oczekujemy? Najlepsza sytuacja to taka, w której wykazuje się on aktywnością. Zapisuje się do newslettera, słucha naszego najnowszego podcastu lub kupuje produkt w naszym sklepie internetowym. Takie pożądane przez nas działanie użytkownika na naszej stronie nazywamy konwersją. W zależności od charakteru naszej witryny możemy od odbiorcy oczekiwać różnych działań. Jak ważna jest konwersja i co jeszcze może się na nią składać?
czytaj więcej
2018-04-03, 13:05
Kolporter
„1-2-3 ucztujesz Ty!” – nowa akcja w salonikach Kolportera
Specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 3 kwietnia i będzie trwać do końca miesiąca.
czytaj więcej
2018-04-03, 12:01
Pakiet47
Pakiet47 – szansa na regularny dochód
Każdy kupujący zostaje przypisany na stałe do partnera.
czytaj więcej
2018-03-30, 17:18
Pakiet47
Pakiet47 i program partnerski
Możliwość stałego zarobku w skali miesiąca płatności przez paypal
czytaj więcej
1...45464748495051...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top