Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych?
Według danych Statcountera z maja 2018 roku, 55,34% ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych (włącznie z tabletami). Tym samym, spora część treści internetowych jest konsumowana właśnie za pomocą smartfonów. Dlaczego warto mieć to na uwadze?
czytaj więcej
2018-05-10, 09:56
Kolporter
Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera
Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez Telepizzę i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem.
czytaj więcej
Nowe miejsce do promocji blogów za darmo
Prowadzenie poczytnego bloga, to nie lada wyzwanie, a także swoista odpowiedzialność, aby stale dostarczać nowych i wartościowych treści.
czytaj więcej
Aktualizacja algorytmu Google - marzec i kwiecień 2018
Znamy większość najważniejszych czynników mających kluczowy wpływ na pozycję naszej witryny w wyszukiwarce Google. Są to między innymi: słowa kluczowe i ich zagęszczenie, wysoka jakość linków, unikalna treść, szybkość ładowania witryny czy jej optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych. Warto pamięć, że istnieje także szereg innych parametrów, które znane są tylko programistom Google’a. Mają one istotny wpływ na to, co zobaczymy na stronie wyszukiwania.
czytaj więcej
Jak wygenerować ruch w naszej witrynie?
Wysoki ruch w naszej witrynie to podstawa jej sprawnego funkcjonowania. Sprawia on, że potencjalni klienci mają możliwość zapoznania się z naszą ofertą. Ponadto jest on jednym z głównych elementów, które wyszukiwarka Google bierze pod uwagę w trakcie ustalania pozycji naszej strony w wynikach wyszukiwania.
czytaj więcej
Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?
Każdy z nas lubi zjeść coś dobrego. Uwielbiamy odkrywać nowe smaki i kosztować potrawy z kuchni z całego świata. Właściciele lokali i barów często dwoją się i troją, aby przekonać klienta do zakupu właśnie ich propozycji. Wydaje się to trudnym zadaniem, zwłaszcza wtedy, gdy jedzenie trzeba opisać za pomocą tekstu. Okazuje się jednak, że po zastosowaniu kilku prostych technik można bardzo szybko wzbudzić apetyt.
czytaj więcej
Ścianki pop up, idealne na stoisko na targi
Wybierasz się na targi i nie wiesz jak przyozdobić Twoje stoisko tak, aby wyglądało zachęcająco i dobrze promowało Twoją firmę? Ścianki pop up to rozwiązanie Twoich problemów.
czytaj więcej
Media społecznościowe w branży gastronomicznej - jak za pomocą internetu przyciągnąć klientów do lokalu?
Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi nowoczesnego digital marketingu. Często stanowią one filar internetowej działalności firm, zwłaszcza w branży usługowej. Facebook czy Instagram to miejsca, które umożliwiają szybki i bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Możemy z łatwością wchodzić z nimi w interakcję, a także otrzymywać od nich błyskawiczny feedback, pozwalający na dopracowanie naszej oferty. Taki model doskonale sprawdza się zwłaszcza w gastronomii, w której często dominuje bliska relacja z odbiorcami. Jak odpowiednio zaplanować działania w social mediach, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów? Oto wskazówki, które pomogą Ci prowadzić media społecznościowe w branży gastronomicznej.
czytaj więcej
2018-04-25, 17:55
Inmedia
RIJA - największa sieć reklamowa In-Store Dooh
Największa sieć handlowa elektroniki użytkowej w Polsce RTV EURO AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową. RIJA to ponad 23 000 cyfrowych nośników w 270 sklepach, w 170 miejscowościach w całym kraju, samodzielnie zarządzanych przez RTV EURO AGD.
czytaj więcej
Brands Alive dla marki Nervomix
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiadała za koordynację konkursu „Wakacje bez nerwów” na zlecenie Grupy Adamed, właściciela marki Nervomix. Do zadań agencji należało m.in. przygotowanie jego koncepcji kreatywnej, strony landing page oraz materiałów BTL.
czytaj więcej
1...44454647484950...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top