Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Czym jest Media relations?
Media relations to jedna z usług, którą zajmuje się nasza działalność. Definicja Media Relations jest bardzo często mylona z innym działem, którym się zajmujemy – Public Relations. W omawianym przypadku mówimy o tworzeniu relacji z mediami. Tak można najkrócej ocenić definicję Media Relations. Ta prosta definicja mówi nam czym zajmuje się Media Relations, jednak nie do końca oddaje założenia.
czytaj więcej
Strona internetowa – nasza wizytówka w sieci. 5 zasad tworzenia dobrej strony
Internet jest podstawowym narzędziem szukania informacji. Nieważne więc czy prowadzisz małą firmę, która działa w obrębie miasta, restaurację czy sieć sklepów – strona internetowa jest obowiązkowym elementem tworzenia wizerunku w sieci.
czytaj więcej
2022-02-02, 10:38
Kolporter
Kup starter i wykorzystaj rabat
W salonikach Kolportera trwa akcja promocyjna T-Mobile i Heyah. Każdy, kto kupi starter tej sieci, a następnie go zarejestruje w saloniku otrzyma atrakcyjny rabat na zakup doładowania.
czytaj więcej
Ochrona wizerunku produktu w sieci - czy ma znaczenie?
W naszym artykule podpowiadamy czy ochrona wizerunku produktu w sieci ma znaczenie i jak podejść do tematu profesjonalnie. Zachęcamy do zapoznania się z treścią blogposta.
czytaj więcej
2022-01-13, 11:33
Kolporter
Promocja, na zdrowie!
W salonikach Kolportera trwa promocja Bake Stixx. Przy zakupie dwóch dowolnych opakowań patyczków chlebowych jedną otrzymuje się w gratisie.
czytaj więcej
2021-12-29, 11:20
Kolporter
Rośnie sprzedaż książek w salonikach
O około 15% wzrosła sprzedaż książek w salonikach Kolportera w 2021 roku. To efekt złagodzenia obostrzeń i zwiększenia liczby czytelników, którzy w czasie pandemii na nowo odkryli książki – twierdzą specjaliści z Kolportera.
czytaj więcej
2021-12-20, 16:16
OSAVI
Osavi rozpoczyna współpracę z Rocket Science w zakresie działań PR
Osavi to nowoczesne suplementy diety z kategorii premium z siedzibą firmy w Polsce. Obecnie w swojej ofercie posiada ponad 40 produktów. Jest to marka własna firmy Olivit – dystrybutora ponad 9 tys. produktów na całym świecie z wieloletnim doświadczeniem.
czytaj więcej
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). Każdy brand manager chce, aby jego marka była wyjątkowa, odróżniająca się od innych konkurencyjnych brandów, rozpoznawalna przez klientów i konsumentów i pozytywnie przez nich odbiera.
czytaj więcej
Muzyka do reklamy Credit Agricole nagrodzona
Bank Credit Agricole wraz z agencją Just dostał nagrodę w konkursie niezależnej kreacji Kreatura oraz Złoty Miecz Klubu Twórców Reklamy. Obie nagrody za utwór „Sailing”, nagrany przez Dawida Podsiadło, Aleksandra Świerkota i Julię Pietruchę, który bank wykorzystuje w swoich reklamach.
czytaj więcej
Brave Brain twórcą słoicyzmu dla marki Rolnik
30 lat Słoicyzmu – pod takim hasłem agencja brandingowa Brave Brain przeprowadziła w listopadzie kampanię promującą 30-lecie firmy Rolnik. Zarówno agencja, jak i sam Jubilat, doszli do wniosku, że tego rodzaju wydarzenie potrzebuje specjalnej oprawy, wychodzącej poza tradycyjnie rozumiane świętowanie jubileuszu. Ten jakże ważny moment dla firmy ma znacznie mniejszą wagę dla samych klientów, nawet tych rozmiłowanych w dobrze nam znanych przetworach firmy. Ostatecznie nie każdy z nas jest sentymentalny. Dlatego też święto firmy połączono z… filozofią słoicyzmu – prądem myślowym bardzo mocno zorientowanym na naturę i formułującym postulaty jej uwieczniania. To dość niecodzienne i żartobliwe podejście, propagowane przede wszystkim w social mediach, ale i poza nimi – choćby w nonsensopedii – znalazło duży oddźwięk, mierzony zaangażowaniem w towarzyszące konkursy i liczbą wejść na specjalny landing page promujący tę filozofię. Kampania digital oparta na nośnikach promujących 30-lecie słoicyzmu osiągnęła współczynnik klikalności na poziomie 0,67% (przeciętna to ok. 0,25-0,30%), posty konkursowe zebrały ok. 800 komentarzy, a landing page odwiedziło prawie 35 000 użytkowników, z czego aż 12 procent weszło na nią ponownie. Wszystkie zakładane wcześniej cele zostały zrealizowane w ponad stu procentach, w czym niemały udział miał również dom mediowy Media Choice, współpracujący z agencją.
czytaj więcej
1...16171819202122...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top