Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Otwórz się na najlepsze – kampania reklamowa dla DAKO od Abanana
Wiosna to jeden z najgorętszych okresów roku w branży budowlanej. Z myślą o dotarciu do klientów i inwestorów poszukujących kompleksowej stolarki firma DAKO przygotowała kampanię reklamową realizowaną przez agencję Abanana. Działania będą prowadzone od kwietnia do końca 2022 roku oraz w najważniejszych kanałach komunikacji marketingowej.
czytaj więcej
Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne
Do zarządu SentiOne, polskiej spółki zajmującej się monitorowaniem internetu i automatyzacją obsługi klienta przy pomocy sztucznej inteligencji, dołącza Daniel Kajak - długoletni manager działu sprzedaży spółki - i obejmuje stanowisko chief revenue officer. Do końca zeszłego roku spółka zwiększyła przychody ponad sześciokrotnie w ponad 75 krajach na świecie.
czytaj więcej
#Czyżby - Nie osądzaj, nie wiesz wszystkiego - nowa kampania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką walczy z nieświadomymi uprzedzeniami na temat płci i wieku
Tylko ¼ Polaków w wieku powyżej 60. roku życia uważa, że jest dobrze traktowana na rynku pracy, zdaniem 72 proc. kobiet stereotypy na temat płci utrudniają im awans zawodowy, a z urlopów rodzicielskich korzysta zaledwie 1 proc. mężczyzn. Klub Champions of Change Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką wystartował z kampanią #Czyżby - Nie osądzaj, nie wiesz wszystkiego, która zwraca uwagę na problem stereotypów związanych z funkcjonowaniem w środowisku biznesowym.
czytaj więcej
Internauci wzywają do bojkotu firm, które nie wycofały się z Rosji. Najczęściej w tym kontekście pojawia się Leroy Merlin. Analiza SentiOne
Opinie Internautów o firmach, które pozostały na rosyjskim rynku po wybuchu wojny w Ukrainie, spadają na łeb i na szyję. Brand Health Index sieci Leroy Merlin, czyli stosunek liczby pozytywnych komentarzy do negatywnych, wynosi obecnie 0,37, a nawoływania do bojkotu marki nie ustają. Dzięki decyzji o wycofaniu się z Rosji wizerunek udało się poprawić koncernowi odzieżowemu LPP oraz Decathlonowi.
czytaj więcej
2022-03-31, 13:07
Nofsza
Nofsza - kilkadziesiąt projektów i ponad 3 mln przychodu
Warszawska spółka Nofsza, startup należący do Grupy Eura7 i specjalizujący się we wdrażaniu oraz prowadzeniu akcji aktywizacyjnych typu loterie, konkursy, programy bonusowe, przedstawiła swoje wyniki finansowe za 2021 rok.
czytaj więcej
Kolejny rok razem – Michał Paluta ambasadorem CentrumRowerowe.pl!
W 2022 roku kolejny raz będzie można zobaczyć Michała Palutę na blogu, kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych CentrumRowerowe.pl. Zawodowy kolarz po raz drugi został ambasadorem sklepu.
czytaj więcej
Z pomocą dla Ukrainy
Niestety, nie jesteśmy w stanie zapobiegać konfliktom zbrojnym, takim jak wojna na Ukrainie. Możemy jednak łagodzić ich skutki, dostarczając pomoc materialną tym, którzy najbardziej jej potrzebują, bezbronnym i niesamodzielnym. Zaapelowaliśmy także do naszych klientów, kontrahentów i sympatyków, aby robili to samo.

Ze względu na intensywność wojny na Ukrainie, pracownicy YACHTIC.com zaangażowali się w szereg inicjatyw na rzecz pomocy ofiarom.
czytaj więcej
Marketing social media
Marketing social media, to niezwykle pożądana kompetencja wśród managerów i specjalistów zajmujących się marketingiem. Social media (media społecznościowe) stały się obowiązkowym i niezbędnym kanałem do prowadzenia przez działy marketingu i sprzedaży działań mających na celu budowanie wizerunku marek, sprzedaż produktów i usług i komunikację z klientami i konsumentami.
czytaj więcej
Piątnica Roślinna: naturalna innowacja
Zmieniające się oczekiwania konsumentów wymagają od liderów rynku zwinności, kreatywności i odwagi. Zgodnie z trzema zasadami innowacji marka Piątnica z pomocą zespołu HiBrands stworzyła identyfikację linii produktów Piątnica Roślinna.
czytaj więcej
ART FACTORY STUDIO ODPOWIEDZIALNI ZA PRODUKCJĘ BEAUTY DLA VOGUE ARABIA
11.03.2022 ukazała się nowa publikacja sesji beauty w marcowym wydaniu magazynu Vogue Arabia.
czytaj więcej
1...14151617181920...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top