Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2022-05-24, 12:20
Kolporter
Wielka promocja na Dzień Dziecka
Kolporter, jak co roku, postanowił świętować Międzynarodowy Dzień Dziecka. Z tej okazji przygotował promocję na zabawki znajdujące się w ofercie Saloników Kolportera. Niektóre z nich są obniżone nawet o 60%. Promocja będzie trwać do 5 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
czytaj więcej
OXFELD – nowa marka w portfolio spółki DADELO S.A.
Notowana na giełdzie Spółka Dadelo S.A. rozpoczęła sezon poszerzeniem swojego brandowego portfolio o kolejną markę własną! Do właściciela największego rowerowego sklepu internetowego w Polsce – CentrumRowerowe.pl – należą już marki Eyen i Unity. Teraz dołącza do nich Oxfeld! Czego możemy się po niej spodziewać?
czytaj więcej
2022-05-18, 10:00
Good-PR
Na szczycie w Klifach rozmowy o bezpieczeństwie i urodzie
Po niebywałym sukcesie pierwszego wydarzenia z cyklu K2 Spotkania na szczycie, poświęconego tematyce self care, warszawski Dom Mody Klif i gdyńska Galeria Klif nie przestają rozmawiać. Już za kilka dni odbędą się kolejne elitarne spotkania, poruszające kwestie ważne nie tylko dla kobiet.
czytaj więcej
Cholinex z odświeżonym projektem opakowań.
Na rynek trafiły produkty marki Cholinex w odświeżonych opakowaniach. Nowy layout zaprojektował zespół HiBrands.
czytaj więcej
Błażej Balcerzyk pokieruje agencją Abanana należącą do Grupy Eura7
Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko Team Leader. Jest to powrót Balcerzyka do Grupy Eura7 po siedmiu latach, kiedy to piastował stanowisko Creative Managera.
czytaj więcej
Madej Wróbel buduje autentyczność swojej marki Ruszyła oryginalna kampania konsumencka
Madej Wróbel, rodzinna firma z samego serca Śląska, ruszyła z nową kampanią konsumencką prowadzoną
w formule tranzytowej. Po ulicach Bytomia, Chorzowa, Katowic, Gliwic, Zabrza oraz Rudy Śląskiej krążą niezwykłe tramwaje sygnowane logo Madej Wróbel.
czytaj więcej
Canpol babies jak nowo narodzone
Najważniejsza polska marka produktów dla dzieci gruntownie zmienia identyfikację graficzną a wraz z nią projekty swoich opakowań. Za nową tożsamość wizualną Canpol babies odpowiada zespół HiBrands we współpracy z dr Mateuszem Machalskim.
czytaj więcej
2022-04-21, 11:03
Kolporter
W salonikach przekażesz datek na rzecz Ukrainy
W salonikach Kolportera od 15 kwietnia br. można przekazywać za pośrednictwem karty płatniczej datki na rzecz akcji „SOS Ukraina”, organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną.
czytaj więcej
Twardziel, którego nic nie przebije bohaterem kampanii reklamowej marki Profi
„Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce” to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i będą realizowane w kanałach digitalowych.
czytaj więcej
Wystartowała wielkanocna kampania Mosso
Kampania wielkanocna Majonezu Napoleońskiego Mosso, promująca zastosowanie majonezu w świątecznych potrawach, ruszyła w Internecie na przełomie marca i kwietnia. Zgodnie z big ideą marki „… bo jesteś szefem kuchni w Twoim domu!” Internauci mogą się przekonać, dlaczego Majonez Napoleoński świetnie sprawdzi się nie tylko w standardowych zastosowaniach, ale także w ciastach.
czytaj więcej
1...13141516171819...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top