Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Finał ogólnopolskiej akcji IT Heroes walczącej ze stereotypami o branży IT. No Fluff Jobs ogłasza laureatów konkursu
Kampania wizerunkowa IT Heroes, której celem było przełamanie stereotypów dotyczących branży IT i podkreślenie roli pracujących w niej specjalistów w kreowaniu rozwiązań podnoszących jakość życia, dobiegła końca. Jej zwieńczeniem jest ogłoszenie zwycięzców konkursu pt. „Też zmieniasz świat?”, do którego do którego mogła zgłosić się każda inicjatywa technologiczna, której efektem jest polepszenie jakości życia lub dostępności do wiedzy czy usług. No Fluff Jobs – portal z ogłoszeniami o pracę w branży IT i organizator akcji podsumowuje swoje działania. Łącznie w #ITHeroes i konkurs zaangażowało się ponad 100 firm, a także organizacji pozarządowych, w tym Fundacja Zakoduj Pomoc – zwycięzca konkursu.
czytaj więcej
2021-11-29, 10:00
Kinguin
Kinguin rusza z kampanią BLIKA skierowaną do fanów gier video
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców internetowych. Drugi etap to bootcamp z wyzwaniami BLIKA, który będzie miał miejsce w Kinguin Esports Performance Center w Warszawie. Od 13 grudnia ruszy natomiast promocja, w której fani gier dokonując zakupu na platformie Kinguin.net będą mogli otrzymać atrakcyjne zniżki.
czytaj więcej
Trade marketing online - wyzwania w post covidowej rzeczywistości w nowoczesnych kanałach dystrybucji
Trade marketing w świecie online to nowe wyzwanie dla marketerów. Pandemia wyraźnie pokazała, że wiele biznesów straciło swoją sprzedaż w tradycyjnych kanałach na rzecz handlu internetowego.
czytaj więcej
„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.
czytaj więcej
2021-11-18, 12:17
Kolporter
„Skarb” w saloniku Kolportera
W listopadzie 2021 roku w wybranych salonikach Kolportera można odebrać najnowsze wydanie magazynu „Skarb”, wydawanego na potrzeby sieci drogerii Rossmann.
czytaj więcej
Abanana poprowadzi komunikację marki Gzella w social mediach
Abanana, należąca do Grupy Eura7, odpowiada za działania marketingowe marki Gzella należącej do Grupy Sokołów, prowadzone na Facebooku oraz Instagramie.
czytaj więcej
Abanana wspiera Fundację Aeris Futuro i projekt „Czas na las”
Agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7, wspiera krakowską Fundację Aeris Futuro w social mediach przy projekcie „Czas na las”.
czytaj więcej
2021-10-28, 11:27
Kolporter
„Zwierzaki z FUN-PAKI” do odbioru w salonikach Kolportera
Nagrody w ogólnopolskiej akcji KINDER Niespodzianki „Zwierzaki z FUN-PAKI” odbierzesz teraz w wybranych salonikach Kolportera na terenie całej Polski.
czytaj więcej
Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z Edoo.pl
W ramach Abanana, swojego kreatywnego zespołu, Grupa Eura7 rozpoczęła współpracę z jedną z największych szkół językowych online w Polsce - Edoo.pl.
czytaj więcej
Nowa kampania BBC Brit przygotowana przez Digital Kingdom.
Wystartowała kampania promująca wieczorne pasmo programowe BBC Brit.
Niestandardową kampanię przygotowała agencja Digital Kingdom we współpracy z Andrzejem Mleczko.
czytaj więcej
1...17181920212223...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top