Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2021-08-09, 10:44
Kolporter
Crosspromocja w salonikach Kolportera
W salonikach Kolportera ruszyła crosspromocja właściciela sieci pizzerii Telepizza i koncernu PepsiCo. Specjalny kod umożliwiający zakup pizzy i napoju z 50% rabatem to nagroda, która czeka na klientów, którzy kupią w saloniku Kolportera dwa premiowane napoje koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 1 sierpnia i potrwa do końca miesiąca.
czytaj więcej
Wystartowała ogólnopolska kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.
czytaj więcej
Grześki wychodzą na miasto… w „grzesznej” kampanii outdoorowej
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”. W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe „grzeszne” murale. W Warszawie podczas pokazu multimedialnego marka odkryła grzeszki „twoich znajomych”. Już wkrótce Grześki będą towarzyszyć Polakom także w czasie podróży na wakacje.
czytaj więcej
2021-06-28, 10:55
Kolporter
Książka na wakacje
W wakacje chętniej niż w pozostałe miesiące sięgamy po książki – wynika z analizy trendów zakupowych, przeprowadzonej przez Kolportera w sieci saloników.
czytaj więcej
Aż 80 proc. Polaków kupujących online chce otrzymywać personalizowane oferty dopasowane do swoich potrzeb
Liczba sklepów internetowych w Polsce dynamicznie rośnie - jest ich już ponad 46,5 tys., a do końca roku może to być nawet 55 tys. W ostatnim czasie wiele firm przeniosło dużą część swojej działalności do Internetu, przez co konkurencja znacznie wzrosła. Firmy, które chcą utrzymać się na rynku, muszą postawić na działania marketingowe i analizę danych o aktualnych i potencjalnych klientach. Dla tych, którzy chcą skuteczniej zarządzać swoimi e-commersami, ExpertSender organizuje bezpłatną konferencję „U nas działa! Jak zwiększyć sprzedaż w nowoczesnym e-commersie?”
czytaj więcej
Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorze
Marka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast. Gdzie te wafelki? Na citylightach i billboardach!
czytaj więcej
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2021!
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska twórczo pobudza środowisko artystyczne. Do IV edycji akcji, promującej i odkrywającego talenty z dziedziny szeroko pojętej grafiki i designu, zgłoszono niemal 2400 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. 
czytaj więcej
Digital Kingdom Agencją Reklamową Roku 2021 - MMP
Digital Kingdom - Agencją, WOŚP - Marką, Dariusz Maciołek - CMO Roku 2021 według "MMP"
Nagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.
czytaj więcej
Ponad 33 tysiące kosmetyków dla Pań w całej Polsce!
Z okazji Dnia Mamy, Fundacja Veritas razem z drogerią Hebe oraz firmą Torf Corporation, przekazała ponad 33 tysiące kosmetyków dla Pań znajdujących się w Domach Samotnej Matki. Akcja objęła 53 ośrodki w całej Polsce, a wsparcie uzyskało około 1300 kobiet.
czytaj więcej
2021-05-31, 07:55
NEONET
NEONET licytuje dla WOŚP – road tour Porsche 718 za nami
Na kanale You Tube firmy NEONET pojawił się właśnie najnowszy film poświęcony licytacji na rzecz WOŚP, tym razem z udziałem sportowego Porsche 718 Cayman. Atrakcja została wylicytowana w ramach 29. Finału Orkiestry za kwotę kilkakrotnie większą w porównaniu do zeszłorocznej.
czytaj więcej
1...19202122232425...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top