Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2021-04-14, 15:14
Kolporter
Oni wygrali w salonikach Kolportera
W ubiegłym roku klienci saloników Kolportera wygrali łącznie ponad 115 milionów złotych. Dokładnie 115 530 957,20 złotych Totalizator Sportowy wypłacił w 2020 roku osobom, które w kolekturach zlokalizowanych w punktach sieci Kolportera zakupiły szczęśliwy los.
czytaj więcej
Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć Polaków
Oranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze.
czytaj więcej
2021-04-12, 09:53
DrTusz
Ruszyła akcja “Drzewo na zamówienie”. DrTusz sadzi drzewa i zachęca do oszczędzania papieru
DrTusz.pl zachęca swoich klientów do włączenia się w akcję “Drzewo na zamówienie”. W dniach od 12 do 25 kwietnia 2021 r. każde zamówienie w sklepie DrTusz, to jedna sadzonka drzewa, które firma posadzi podczas finału w Nadleśnictwie Waliły - oficjalnego partnera wydarzenia.
czytaj więcej
2021-04-08, 15:29
Kolporter
Wymieniaj opakowania na nagrody
Klienci saloników Kolportera mogą wziąć udział w programie konsumenckim marki Kinder. Do wygrania 40000 nagród.
czytaj więcej
2021-03-25, 13:12
Kolporter
Promocje w czasie pandemii
Pomimo trwającej pandemii w sieci saloników Kolportera trwają dwie akcje samplingowe. Klienci podczas zakupów mogą otrzymać katalog OBI lub saszetkę z drażetkami TIC TAC.
czytaj więcej
Grześki z nową agencją w digitalu
Marka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji 360˚ Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano na drodze przetargu.
czytaj więcej
Abanana stworzyła dla Greinplast spot telewizyjny
Abanana razem z domem produkcyjnym Muchas Gracias stworzyła spot telewizyjny dla marki Greinplast. Film reklamowy miał swoją premierę w największych stacjach telewizyjnych w Polsce w ostatnim tygodniu lutego.
czytaj więcej
Design by Śliwka Nałęczowska – wystartowała IV edycja konkursu dla pasjonatów grafiki i designu
Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można przesyłać do 25 kwietnia br.
czytaj więcej
Webinar dla E-commerce od GlobKurier - Czego nauczył nas 2020?
Już we wtorek, 23 marca br., o godzinie 11.00 obędzie się pierwszy #GlobWebinar online organizowany przez GlobKurier we współpracy z ING i imoje. Tytuł webinaru to: "Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021". W drugiej części webinaru zostanie przedstawiony temat: “Sprawne płatności w e-commerce – wygoda Klienta.” Zapraszamy!
czytaj więcej
Słodycze na Wielkanoc od Goplany i Solidarności
W wielkanocnej ofercie Solidarności i Goplany dominują całoroczne bestsellery oraz rynkowe hity w edycji limitowanej. Do sprzedaży wracają sezonowe figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w oryginalnych puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej oraz praliny i galaretki Goplana Premium.
czytaj więcej
1...22232425262728...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top