Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Słodka Wielkanoc z produktami Colian
Z okazji Wielkanocy Colian przygotował szeroką ofertę słodyczy idealnie wpisujących się w celebrację najbardziej radosnych świąt w roku. Oprócz lubianych i znanych od dekad klasyków, znajdą się w niej ich limitowane edycje w tematycznych opakowaniach oraz zaskakujące nowości. Komunikacja pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta” promuje m.in. Zająca Grześki, Figurki Goplana o smaku karmelowym oraz Śliwkę Nałęczowską i Złotą Wiśnię w puszcze w kształcie eleganckiej pisanki.
czytaj więcej
Marka Jeżyki startuje z konkursem konsumenckim #MojaCOOLGirl
1 lutego rozpoczął się konkurs konsumencki #MojaCOOLGirl, przygotowany przez markę Jeżyki z portfolio firmy Colian. Łączna wartość nagród przekroczy 50 000 zł. Akcję wesprze kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, VOD, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Wystartowała loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota”
1 lutego br. ruszyła loteria konsumencka „Grzeszki na wagę złota” zorganizowana przez markę Grześki z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników czeka gotówka oraz sztabki złota o łącznej wartości przekraczającej 200 000 zł. Działania będą intensywnie promowane w telewizji, Internecie, przez wybranych influencerów oraz w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Słodkości na Tłusty Czwartek
Ostatni czwartek karnawału to wyjątkowy dzień dla wszystkich łasuchów. Na polskich stołach królują wtedy pączki oraz faworki, zwane także chrustami. W Tłusty Czwartek, bo o tym święcie mowa, możemy objadać się nimi do woli, bez wyrzutów sumienia. Jeśli planujemy sami coś przygotować, warto dać się zainspirować marce Diamant i przygotować pyszne słodkości dla naszych przyjaciół oraz bliskich.
czytaj więcej
Ruszają „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”!
29 stycznia br. startują „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery”. To kolejna odsłona kultowej akcji marki Familijne z portfolio firmy Colian, w której na miłośników dobrego kina oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. W tym roku oprócz szerokiej kampanii komunikacyjnej w telewizji, VOD, social mediach oraz punktach sprzedaży działania zostaną rozszerzone o promocję w sieciach kin na terenie całej Polski.
czytaj więcej
Zupa Meksykańska – nowość od marki JemyJemy
Do portfolio marki JemyJemy, należącej do firmy PROFI, dołączyła nowa Zupa Meksykańska, która wzbogaciła ofertę linii Zupy Świata. Przygotowana z naturalnych składników, bez konserwantów i sztucznych barwników, stanowi doskonałą propozycję dla konsumentów poszukujących wyjątkowych i intensywnych doznań smakowych.
czytaj więcej
Słony, maślany oraz do prażenia – popcorn pod marką Appetita
Do portfolio marki Appetita dołączyła nowa rodzina produktów „POPCORN”, dostępna aż w dwóch wygodnych do przygotowania formatach – klasyczne ziarno kukurydzy do prażenia oraz dwa do łatwego i szybkiego przygotowania w kuchence mikrofalowej: pierwszy o smaku maślanym, drugi zaś solony. Bez względu na wybór, każdy z nich będzie smaczną i chrupiącą przekąską podczas domowych seansów filmowych.
czytaj więcej
Produkty Helcom na karnawałowym stole
Wraz z nadejściem pierwszych dni stycznia rozpoczął się karnawał. Trudno go sobie wyobrazić bez królujących na stołach rozmaitych przekąsek i ciast. Różnorodność deserów - babeczki z owocami, kokosanki, monoporcje oraz sałatki owocowe - to podstawa każdego słodkiego stołu. Firma Greek Trade poleca do ich przygotowania słodkie przetwory, masy oraz bakalie znanej od 1992 roku marki Helcom. Dzięki nim karnawałowe przysmaki zachwycą podczas spotkań i na przyjęciach nawet najbardziej wybrednych smakoszy.
czytaj więcej
Premierowy smak od stycznia w sklepach: chrzan z jalapeno!
Dla producentów FMCG nowy rok to nie tylko czas wytężonych podsumowań i planowania działań, ale także wprowadzenia do oferty kolejnych propozycji smakowych. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” debiutuje z prawdziwą perełką dla kochających ostrość na talerzu.
czytaj więcej
Śliwka Nałęczowska w limitowanej serii opakowań ART COLLECTION
Od stycznia br. Śliwka Nałęczowska zachwyca nową, limitowaną serią opakowań ART COLLECTION, prezentującą projekty laureatów konkursu „Design by Śliwka Nałęczowska 2021”, kierowanego do młodych grafików, projektantów i designerów.
czytaj więcej
123456789...737475

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top