Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Airport Hotel Okęcie wspiera Fundację Rak’n’Roll w Miesiącu Świadomości Raka Piersi
W ramach obchodów października, który jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi, Airport Hotel Okęcie aktywnie włącza się w akcję na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Celem działań jest edukacja społeczeństwa na temat profilaktyki i wczesnej diagnostyki raka piersi, a także wsparcie chorych. W tym roku, goście hotelu będą mogli zaangażować się w pomoc poprzez zakup specjalnie przygotowanego deseru w hotelowej kawiarni – Czekolada Cafe.
czytaj więcej
Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach
Jesień to czas, gdy natura maluje świat ciepłymi kolorami, a my chętniej się-gamy po słodkości, które idealnie pasują do długich wieczorów pod kocem z kubkiem aromatycznej herbaty w ręku. Trójkolorowe Ciasteczka neapolitańskie to przepis dla wszystkich, którzy kochają ciepłe swetry, rozgrzewające napary i domowe smakołyki.
czytaj więcej
Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
czytaj więcej
Jesienna kampania marki Profi: „To jest ten smak!” – odświeżony wizerunek, inspiracje kulinarne i obecność w przestrzeni miejskiej
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu opartego na smaku i zaprasza do odkrywania kulinarnych zastosowań.
czytaj więcej
Crumble z płynną czekoladą w środku
Gdy dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze, nic nie poprawia humoru lepiej niż słodka przekąska. Ciastka z rozpuszczoną czekoladą w środku to idealny wybór na jesień – doskonale nadają się jako sposób na relaks przy filiżance gorącej herbaty lub aromatycznej kawy. Ten deser to idealna opcja na wrześniowe wieczory, gdy potrzebujemy czegoś, co nas rozgrzeje i wprowadzi w dobry nastrój.
czytaj więcej
„Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland!
W Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena na ten rok.
czytaj więcej
Credit Agricole zaprasza na Międzynarodowe Forum Społeczności Mleczarskiej
4 i 5 września w Białymstoku odbędzie się Międzynarodowe Forum Społeczności Mleczarskiej. Podczas spotkania przedstawiciele producentów, przetwórców i spółdzielni mleczarskich wraz z ekspertami ze świata nauki i polityki aktywnie kształtują przyszłość branży. Bank Credit Agricole jest partnerem platynowym tego wydarzenia.
czytaj więcej
Profi, marka znana od 1993 roku, teraz w nowej odsłonie
Marka Profi, lider na rynku pasztetów w Polsce, odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i najnowsze trendy, odświeża swój wizerunek.
czytaj więcej
Grześki startują z konkursem konsumenckim „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2”
26 sierpnia br. rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. Akcję wspiera kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach sprzedaży.
czytaj więcej
123456789...737475

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top