Znajdź informacje

Kulinaria, Żywność, Gastronomia


Oddaj krew, podziel się życiem! Profi S.A. dziękuje krwiodawcom za ich bezcenny dar!
Firma Profi S.A. wsparła akcję krwiodawstwa pod nazwą „Oddaj krew! Podziel się Życiem”, zorganizowaną przez Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu.
czytaj więcej
Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem z charakterystycznym kapslem w roli głównej. Oranżada Hellena pojawi się na backstage’u, w przestrzeni zielonej, a także na kamerze KISS CAM.
czytaj więcej
Grześki na krawędzi w stałej ofercie Colian
Z początkiem sierpnia br. marka Grześki, należąca do firmy Colian, wzbogaciła swoją stałą ofertę o dwa wyjątkowe smaki: Grześki na krawędzi PEANUT BUTTER oraz DARK BROWN. Dotychczas oba produkty były dostępne wyłącznie w ramach edycji limitowanej.
czytaj więcej
Colian rozszerza podniebną ekspansję – Mega Grześki w ofercie sprzedażowej linii lotniczych WizzAir!
Wafle Grześki w formacie Mega, należące do polskiego producenta Colian, są dostępne w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. Kultowy produkt, doskonale znany na rynku krajowym, można zakupić podczas lotów realizowanych przez węgierskiego przewoźnika. To kolejny krok marki w kierunku podniebnej ekspansji – do tej pory Grześki dostępne były jedynie na pokładach samolotów PLL LOT.
czytaj więcej
Wybitnie inny mural #hellendż: nowa atrakcja turystyczna na mapie stolicy
Murale, czyli wielkoformatowe grafiki malowane bezpośrednio na ścianach budynków, stały się integralnym elementem architektonicznego krajobrazu wielu polskich miast. Warszawa nie stanowi tu wyjątku. W czerwcu br. na Nowym Mieście, przy ul. Bonifraterskiej 6, pojawiło się nowe dzieło stworzone przez markę Oranżada Hellena. Jest niezwykłe, ponieważ motywuje do odwagi i wyróżniania się w tłumie. Nie tylko jego wielki format i przekaz przyciągają uwagę, ale również sposób wykonania. Dzięki zastosowaniu farb fluorescencyjnych zmienia się wraz z natężeniem światła, odsłaniając swoje ukryte przesłanie.
czytaj więcej
Mus to zobaczyć! Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
czytaj więcej
„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w Warszawie
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się oryginalny mural, który dzięki zastosowaniu farby fluo, zmienia swój przekaz w ciągu dnia. W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki – Kuba Wojewódzki.
czytaj więcej
Startuje nowy etap kampanii „Jeż, które chcesz!”
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki. Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z atrakcyjnymi nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska.
czytaj więcej
Startuje „Wybitna Loteria” konsumencka marki Oranżada Hellena
3 czerwca br. rozpoczęła się „Wybitna Loteria” konsumencka zorganizowana przez markę Oranżada Hellena z portfolio firmy Colian. Uczestnicy zabawy mają szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym m.in. słuchawki, walizki, vouchery na wakacje, a w wielkim finale Fiata 500. Akcja będzie szeroko promowana w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży. W roli ambasadora marki ponownie możemy zobaczyć Kubę Wojewódzkiego.
czytaj więcej
Poznaj inspirujące pomysły na przekąski i przystawki z Pasztetem Dworskim
Pasztet to jeden z ulubionych dodatków do chrupiącego i aromatycznego chleba, zwłaszcza gdy podamy go ze świeżymi warzywami. Jednak potencjał tego specjału sięga daleko poza tradycyjne kanapki. Dlatego dzisiaj podpowiemy Wam, jak przyrządzić wyborne smakołyki, korzystając z pysznych i wysokiej jakości Pasztetów Dworskich.
czytaj więcej
123456789...737475

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top