Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Rusza Festiwal Wypieków – promocja konsumencka marek Delecta i Bakalland
W październiku rusza druga edycja Festiwalu Wypieków organizowanego wspólnie przez marki Delecta i Bakalland. Po udanej pierwszej odsłonie, tym razem konsumenci zostaną zabrani w niezapomnianą, słodką podróż po Polsce. Zwieńczeniem akcji jest powstanie Wielkiej Księgi z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów - perełki na rynku wydawnictw związanych z cukiernictwem. Promocja, podobnie jak w ubiegłym roku, uzyska wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM.
czytaj więcej
Jak stworzyć trwały i spersonalizowany gadżet reklamowy?
Tworząc upominek reklamowy chcemy, aby był on efektowny i zapadał w pamięć naszego klienta. Dlatego, wybierając spersonalizowany, idealny gadżet, należy pamiętać o istotnej roli, jaką odgrywa rodzaj zadruku. Nadruk wykonany odpowiednią techniką będzie wytrzymały, dzięki czemu produkt, który podarujemy klientowi, latami może prezentować nasze logo i przypominać o marce.
czytaj więcej
Jak wspierać markę za pomocą unikalnych treści?
Wspieranie marki polega na budowaniu jej wizerunku.
czytaj więcej
Ostatnie tegoroczne spotkanie z cyklu Innovation Lab
We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?
czytaj więcej
Owocowy kubek – z kampanią „Prosto z serca”!
W poniedziałek, 19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 30 października br.
czytaj więcej
Nowy wizerunek aplikacji SaldeoSMART
Wraz z nadejściem jesieni internetowa platforma księgowa SaldeoSMART zaczęła posługiwać się nowym, odświeżonym logotypem. W swojej identyfikacji wizualnej firma postawiła na prostotę formy i przyjemne dla oka, nasycone kolory.
czytaj więcej
2016-09-12, 13:06
Kolporter
Miliony sampli w sieci Kolportera
Ponad pół miliona katalogów i ulotek oraz 500 tysięcy różnego rodzaju produktów zostało rozdanych w tym roku w salonikach i salonach prasowych Kolportera. To efekt tylko części akcji promocyjnych i programów konsumenckich, jakie prowadzili producenci i dostawcy w sieci blisko 1 000 punktów sprzedaży, należących do kieleckiej spółki.
czytaj więcej
Świętujemy 200 lat produkcji we Włocławku
We wrześniu startuje promocja konsumencka marki Delecta organizowana z okazji 200 lat produkcji spożywczej we Włocławku. W ramach akcji do wybranych produktów dołączono unikalne szablony do dekoracji wypieków i deserów, a do Karpatki dodatkowo książeczkę z przepisami. Promocja potrwa do grudnia br.
czytaj więcej
Zostań mistrzem pozycjonowania
Nie musisz już szukać „gruszek na wierzbie” i wysłuchiwać obiecanek.
Nie musisz już martwić się o gigantyczne faktury za pozycjonowanie SEO.
Istnieje lepszy system.
czytaj więcej
Delecta głównym sponsorem pierwszej edycji Bake Off - Ale ciacho!
Marka Delecta została głównym sponsorem pierwszej polskiej edycji programu kulinarnego Bake Off – Ale ciacho!. W ramach działań przewidziano szeroki product placement i bilbordy sponsorskie. Reality-show, oparte na cieszącym się ogromną popularnością brytyjskim formacie The Great Bake Off, we wrześniu zagości na antenie TVP2.
czytaj więcej
1...61626364656667...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top