Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


6 wskazówek, jak wdrożyć udaną kampanię SMS
SMS jako narzędzie od lat jest częścią działań marketingowych adresowanych przez firmy bezpośrednio do konsumentów. Do korzystania z krótkich wiadomości tekstowych marketingowców zachęcają m.in. wysoki wskaźnik przeczytanych SMS-ów, niski koszt wysyłania komunikatów oraz pewność, że przekaz trafia we właściwym czasie do właściwej grupy odbiorców. Nie oznacza to jednak, że wszystkie wiadomości tekstowe zastosowane w działaniach marketingowych skazane są na sukces. Aby w pełni wykorzystać potencjał tego narzędzia, powinniśmy pamiętać o kilku niezbędnych krokach.
czytaj więcej
ZM Henryk Kania mają PR Managera
Paweł Sikora został PR Managerem Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. To nowe stanowisko w strukturach jednego z największych producentów wyrobów wędliniarskich w kraju.
czytaj więcej
Warsztaty User Experience w Idea Hub (Katowice)
Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem User Experience na bezpłatne warsztaty, które poprowadzą Ilona Hanzel i Piotrek Socha z takaoto.pro.
czytaj więcej
Branża contact center pracuje nad poprawą wizerunku
Przedstawiciele contact center (portal ccnews.pl wraz z analitykami i ekspertami tej branży) organizują konkurs AMBASADOR CALL CENTER. Jest to pierwszy polski konkurs wspierający budowanie wizerunku branży contact center w mediach.
czytaj więcej
2016-04-07, 17:57
Veturo.pl
Z miłości do gór – Regatta wspiera Tatrzański Park Narodowy
Tatry to jedyny w Polsce obszar o charakterze wysokogórskim. Aby chronić przyrodę tych gór i zachować ją dla przyszłych pokoleń w stanie zbliżonym do naturalnego, w 1955 roku powołano Tatrzański Park Narodowy. Od 1 kwietnia 2016 roku partnerem TPN jest marka Regatta, produkująca przyjazną środowisku odzież dla aktywnych.
czytaj więcej
2016-03-30, 13:15
Veturo.pl
Samo się nie zrobi. Rusz się już dziś i bądź aktywny z Regattą
Już ponad 20 000 osób marka Regatta zachęciła do różnorodnych aktywności w ramach programu „Regatta RUSZ SIĘ!”. Od czasu rozpoczęcia akcji w maju 2015 roku zorganizowanych zostało prawie 70 imprez sportowych ze wsparciem Regatta Polska Sp. z o.o., przedstawicielstwa marki na polskim rynku.
czytaj więcej
/8 godzin, 18 ekspertów marketingu online i prawie 800 uczestników. Pełen sukces!/
1 marca 2016 roku odbyła się konferencja "I Love Marketing" zorganizowana przez zespół Sprawnego Marketingu. Można powiedzieć, że konferencja była niejako inauguracją cyklu spotkań związanych z marketingiem online, które odbędą się w Warszawie.
czytaj więcej
Przysyłaj swoje oferty na polskaoferty.pl
Oferty Polska, to strona przeznaczona dla użytkowników Internetu, którzy są zainteresowni budowaniem marki swojej firmy oraz poszukiwaniem nowych rozwiązań. Ciekawych informacji oraz wiedzy praktycznej, rozwiązującej problemy napotykane w sieci.
czytaj więcej
Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją prosto z serca
Z początkiem marca Delecta wystartowała z pełną ciepłych emocji i autentycznych gestów kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania.
czytaj więcej
Digital Kingdom obsłuży trzy amerykańskie marki obuwnicze
Cat Footwear, Keds i Sperry to trzy marki, które od początku 2016 roku dołączyły do grona klientów Digital Kingdom.
czytaj więcej
1...64656667686970...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top