Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2016-11-09, 11:42
Yieldbird
Yieldbird umacnia swoją pozycję na rynku rosyjskim i WNP
Yana Kalashnikova dołączyła do Yieldbirda jako Business Development Director na rynek rosyjski i WNP (Wspólnota Niepodległych Państw). Odpowiedzialna jest za rozwój relacji z tamtejszymi wydawcami.
czytaj więcej
Blogerki w tajemniczej kampanii Rimmel stworzonej przez Digital Kingdom
Zuzanna Kołodziejczyk, Berry Malinowska, VIVA-A-VIVA i Julia Wieniawa wzięły udział w akcji wprowadzającej na rynek nową maskarę Rimmel Scandaleyes Reloaded. Jako tajne agentki zaliczały kolejne misje rozgrywające się równolegle w digitalu i w świecie rzeczywistym. Kampania w innowacyjny sposób połączyła ze sobą najpopularniejsze wśród grupy docelowej kanały: Facebook, Instagram, YouTube oraz Instagram Stories.
czytaj więcej
Hyundai Sellout 2016
Z początkiem listopada Hyundai Motor Poland rozpoczyna internetową kampanię promującą wyprzedaż modeli z rocznika 2016, która trwać będzie do końca roku. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
czytaj więcej
BOLS Platinum pośród Królów Życia
2016 to kolejny rok współpracy pomiędzy BOLS Platinum i Agencją Kreatywną BE7. W tym roku stworzony przez agencję dostojny lew wkracza pomiędzy ludzi, budując prawdziwą relację z Królami Życia - bohaterami nowej kampanii BOLS Platinum.
czytaj więcej
2016-10-19, 15:22
Kolporter
Saloniki Kolportera w aplikacji mobilnej „Where is 24?”
Lokalizacje blisko 1000 saloników i salonów prasowych Kolportera są widoczne w aplikacji „Where is 24?”. To wynik nawiązania współpracy pomiędzy firmami Kolporter i Where is 24 sp. z o.o
czytaj więcej
2016-10-19, 13:16
Yieldbird
Koniec ery inwazyjnych reklam
Straty z tytułu użycia adblocków według raportu FairPage sięgnęły w 2015 roku 22 miliardy dolarów. Inicjatywy liderów rynku, takie jak zawiązana podczas wrześniowej konferencji Dmexco Coalition for Better Ads, to sygnał, że doszliśmy do punktu zwrotnego, w którym trzeba od nowa odnaleźć równowagę w relacji wydawca-użytkownik-reklamodawca.
czytaj więcej
Havas Media Group otwiera cztery nowe biura w Europie i kupuje Target MCG w UK
Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii – Target MCG.
czytaj więcej
Red Bull z kolejną odsłoną komunikacji
Red Bull ruszył z kolejną odsłoną kampanii promującej produkt, poprzez wskazanie okazji do konsumpcji napoju. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do pracowników, którzy potrzebują energii i koncentracji w trakcie wykonywanych obowiązków zawodowych.
czytaj więcej
/Grupa OAN uruchamia sieć reklamy video -video.ad!/
video.ad został stworzony w odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się rynek reklamy wideo w Polsce, którego konsumpcja wynosi już około 30% czasu spędzanego w Internecie.
czytaj więcej
Lubisz opowiadać? Stwórz infoprodukt
W dobie ery informacyjnej szukamy informacji, które nas interesują głównie w sieci. Dzięki dobrze napisanym artykułom, ebookom, a także kursom uczymy się, tego co jest nam potrzebne. Mało osób jednak wie, że na infoproduktach można już w Polsce zarabiać.
czytaj więcej
1...60616263646566...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top