Znajdź informacje

Turystyka, Podróże, Hotele


Trzy sposoby na zachęcenie do bezpośrednich rezerwacji hotelowych
Jako właściciel hotelu chcesz wypełnić pokoje bez niepotrzebnego napełniania kieszeni osób trzecich pieniędzmi, które mogłyby trafić do Ciebie. Prawda?
czytaj więcej
Hotel w chmurze. Zarządzaj obiektem skąd chcesz
Masz wrażenie, że będąc managerem w hotelu, powinieneś spędzać w obiekcie niemal całą dobę? Ledwo wyjedziesz, a telefony z pytaniami od pracowników, czy właścicieli zaczynają się urywać. Masz wrażenie, że powinieneś znać wszystkie dane z systemu na pamięć. Pracownicy pytają o przydzielenie rabatu dla jednej z wielu założonych w systemie rezerwacji, właściciel o dane dotyczące obłożenia, czy przychodu. Czy naprawdę manager musi znać te wszystkie informacje na pamięć?
czytaj więcej
Opinie o hotelu, a organizacja wydarzeń w obiekcie
Organizacja konferencji to nie lada wyzwanie, szczególnie jeśli chodzi o wybór odpowiedniego miejsca. Idealny hotel na zorganizowanie konferencji powinien spełniać szereg kryteriów, które zapewnią uczestnikom komfort i bezproblemowy przebieg wydarzenia.
czytaj więcej
Jak nie dać plamy czyszcząc… plamy?
Hotel to miejsce, w którym bardzo łatwo o powstanie różnego rodzaju zabrudzeń i plam, a usuwanie trudnych plam to nieodłączny element codziennej pracy housekeepingu. Dotyczy to nie tylko restauracji, ale także pokoi hotelowych, gabinetów spa, czy lobby. Wiadomo – ludzie jedzą, piją, często spacerują, przynosząc błoto na butach. W hotelach, które akceptują zwierzęta, dochodzą do tego zabrudzenia z psich, czy kocich łapek.
czytaj więcej
Czy zmiany zawsze muszą być czasochłonne?
Często zdarzają się sytuacje, w których managerowie, czy pracownicy nie są zadowoleni z działania hotelowego systemu PMS. Chętnie zmieniliby go na inny, przeraża ich jednak wizja chaosu związanego z przenoszeniem informacji z systemu do systemu i konfigurowaniem nowego PMS-a z programami obsługującymi różne działy.
czytaj więcej
Wirtualny spacer po hotelu – rozwiązanie dla segmentu MICE i nie tylko
Czy zdarzyło Ci się kiedyś przyjechać do hotelu, który w rzeczywistości wyglądał inaczej, niż go sobie wyobrażałeś, oglądając zdjęcia w internecie? Wiele osób odpowie - tak. I nie wynika to wcale ze złych praktyk, czy mocnego retuszu zdjęć, a z ludzkiej percepcji. Obrazy bowiem działają na nasze emocje oraz wyobraźnię, zatem zapamiętujemy nie stricte to, co zobaczyliśmy, a to, co poczuliśmy.
czytaj więcej
Jak wybrać profesjonalne środki czystości?
Co jest najważniejsze w hotelu i restauracji? Z jednej strony wszystko zależy od indywidualnego podejścia – w końcu ile ludzi, tyle opinii. Niektórzy odpowiedzą, że panujący tam klimat, wystrój wnętrz, czy jakość obsługi. Jest jednak jedna rzecz, na którą uwagę zwracają wszyscy Goście – czystość. Mimowolnie zwracamy uwagę na zapach, stan umeblowania i wykładziny, czystość toalet i łazienek, czy stan pościeli i ręczników w pokoju hotelowym.
czytaj więcej
Najczęstsze rodzaje oszustw z wykorzystaniem kart kredytowych w branży hotelarskiej
Hotele są postrzegane jako łatwy cel dla oszustów. Jeśli Twój personel jest niedoświadczony lub pracownicy wracają po dłuższych okresach nieobecności, zwiększa się prawdopodobieństwo pomyłki. Gdy dodatkowo chcesz szybko nadrobić straty z pandemii, rośnie ryzyko, że padniesz ofiarą oszustwa z użyciem karty kredytowej.
czytaj więcej
Prawdopodobnie najstarszy pracownik polskiej branży hotelarskiej
Jak co roku, poza czasem pandemicznym, Airport Hotel Okęcie zorganizował Spotkanie Świąteczne dla pracowników i współpracowników. Tym razem odbyło się ono 20 grudnia.
czytaj więcej
Zaliczka, czy zadatek? Kilka słów o księgowaniu przedpłat
Wynajem pokoju w hotelu, czy to w opcji RO, czy BB lub szerszej, zawsze opiera się na umowie zawartej pomiędzy obiektem a Gościem. Najczęściej występuje ona w postaci obecnego w każdym hotelu regulaminu, który określa ogólne warunki rezerwacji oraz przyszłego pobytu Gościa w obiekcie. Znajdują się w nim między innymi informacje dotyczące zagwarantowania rezerwacji za pomocą preautoryzacji karty kredytowej lub przedpłaty w postaci zaliczki, lub zadatku.
czytaj więcej
1...78910111213...48

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top