Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


„Grześki świecą przykładem” w loterii z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem – oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera sprzedaż w kluczowym okresie „powrotu do szkoły”.
czytaj więcej
E-szkolenie z zarządzania sprzedażą produktu dla Product Managerów
E-szkolenie "Zarządzanie sprzedażą produktu dla Product Managerów" powstało z myślą o podniesieniu kompetencji Product Managerów w zakresie wykorzystania przez nich, w procesie zarządzania produktem, praktycznych narzędzi wspierających realizowanie, wcześniej zaplanowanej, strategii sprzedaży produktu lub grupy produktowej.
czytaj więcej
Wafle Familijne dzisiaj kończą 25 lat! 
Wafle Familijne królują w domach polskich rodzin już od 25 lat! Dokładnie 21 sierpnia 1995 r. zarejestrowano znak towarowy marki i tak rozpoczęła się przygoda najbardziej rodzinnych wafelków w naszym kraju, które są rynkowym numerem 1 w swojej kategorii!
czytaj więcej
Strategia promocji marki i produktu
W zależności od tego, co mamy zamiar promować, ale także jaki cel, ma takie promowanie wywołać.
czytaj więcej
Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.
czytaj więcej
Z okazji 25. urodzin Wafli Familijnych przywołaj Urodzinowe wspomnienia w Radiu ZET
Marka Familijne zachęca do świętowania swoich 25. urodzin i dzielenia się urodzinowymi wspomnieniami w ramach specjalnego konkursu na antenie Radia ZET. Najpiękniejsze historie zostaną nagrodzone voucherami na prezent i zapasami Wafli Familijnych. 
czytaj więcej
Eura7 wzmacnia działania on-line prowadzone przez Grand Parade
Eura7 stworzyła nową odsłonę strony internetowej dla Grand Parade – centrum technologicznego firmy William Hill, jednej z najbardziej zaufanych marek na rynku bukmacherskim, przyciągającej miliony klientów z całego świata.
czytaj więcej
Drukarnia Chroma z nową komunikacją, którą zrealizowała Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
czytaj więcej
25. Urodziny Wafli Familijnych – loteria konsumencka
Od 1 lipca do końca sierpnia potrwa jubileuszowa loteria pod hasłem „Familijne 25. urodziny”, którą marka Familijne przygotowała dla swoich konsumentów z okazji swoich urodzin. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach i punktach sprzedaży.
czytaj więcej
Na czym polega usługa ochrony antypirackiej w sieci?
W sieci piractwo działa od zawsze, pytanie na czym polega usługa ochrony antypirackiej w sieci? Przeczytaj!
czytaj więcej
1...29303132333435...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top