Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


Nowość! „Pyszna frajda!” - jedyna na rynku Oranżada Hellena Pouch ze słomką
Oranżada Hellena zaprasza w sentymentalną podróż w nowoczesnym wydaniu. Marka postawiła na kultową formę opakowania – torebkę ze słomką, skrywającą niegazowaną odsłonę swojego sztandarowego produktu. Oranżada Hellena Pouch ze słomką, którą idealnie opisuje hasło „Pyszna frajda!”, jest już dostępna w sprzedaży.
czytaj więcej
2020-10-12, 10:00
Kolporter
Promocyjna pizza za zakupy w saloniku Kolportera
Sto tysięcy specjalnych kodów uprawniających do zakupu pizzy w promocyjnej cenie to nagroda, która czeka na klientów saloników Kolportera, którzy kupią jeden z premiowanych napojów koncernu PepsiCo. Promocja ruszyła 1 października br. i potrwa do końca miesiąca lub do wyczerpania kodów.
czytaj więcej
Ruszyła jesienna kampania reklamowa Śliwki Nałęczowskiej
Rozpoczęła się jesienna ofensywa reklamowa Śliwki Nałęczowskiej. Marka jest wspierana kampanią sponsoringową w telewizji, będzie promowana w przestrzeni miejskiej, w digitalu, a także w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca listopada.
czytaj więcej
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
Wprowadzenie nowego produktu na rynek, to skomplikowany proces marketingowy wymagający od zaangażowanych w niego osób, wiedzy i umiejętności dotyczących m.in. projektowania produktu zgodnie z wymaganiami rynku i potrzebami jego odbiorców (klientów i konsumentów). Przekazaniu wiedzy o strategiach wprowadzania nowego produktu i podniesieniu kompetencji w projektowania i wdrażania produktów poświęcone jest szkolenie online "Proces projektowania i wdrażania nowego produktu" przygotowane i prowadzone przez Panią Hannę Adamiak, trenera praktyka marketingu i eksperta w zakresie new product development i product managementu.
czytaj więcej
2020-09-21, 08:14
NEONET
NEONET, WOŚP i… auto Jamesa Bonda
NEONET zaprezentował film poświęcony zbiórce na WOŚP, do której wykorzystał… auto Jamesa Bonda. Sieć elektromarketów wystawiła na aukcję przejażdżkę kultowym Aston Martin DBS. Marka chce zainaugurować coroczną akcję „Przejażdżki z NEONET", z której środki zostaną przeznaczone na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
czytaj więcej
Magia Świąt z Oranżadą Hellena
Podczas przygotowań do Bożego Narodzenia, myśli krążą przede wszystkim wokół tradycyjnych potraw. Planując świąteczne zakupy, warto pamiętać również o… orzeźwiających napojach! Idealnym towarzyszem rodzinnego świętowania jest Oranżada Hellena w familijnej butelce 1,25 l, której oryginalny smak łączy pokolenia.
czytaj więcej
2020-09-16, 13:40
Kolporter
Świeć przykładem razem z Grześkami
Tylko do 30 września br. trwa loteria „Grześki & Paka świecą przykładem”. Klienci saloników Kolportera mogą wziąć w niej udział.
czytaj więcej
BUDOWANIE CENY PRODUKTU [VIDEO]
Budowanie ceny produktu jest jednym z zadań Product Managera, które wykonuje w procesie zarządzania produktem. W praktyce biznesowej i rynkowej funkcjonuje co najmniej kilka strategii ustalania ceny produktu (budowania ceny) oraz usystematyzowanych narzędzi pomagających Product Managerowi ustalić optymalną dla wybranej strategii cenę oraz nią zarządzać.
czytaj więcej
Pomysły na wpis na blogu - nasze porady
Skąd brać coraz to nowe i ciekawe pomysły na wpis na blogu? W naszym artykule znajdziesz kilka podpowiedzi. Zachęcamy do lektury blogposta!
czytaj więcej
Tania reklama dla małych firm w wyszukiwarce
Już za 49 zł możesz mieć 200- 400 kliknięć z Google
czytaj więcej
1...28293031323334...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top