Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


APLAN MEDIA zrealizuje kampanię dla Województwa Śląskiego
Agencja APLAN MEDIA wygrała przetarg Województwa Śląskiego na zaprojektowanie i przeprowadzenie obszernej kampanii na temat poprawy jakości powietrza w ramach projektu „Śląskie. Przywracamy błękit. Kompleksowa realizacja Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”.
czytaj więcej
Lancerto od prawie 3 lat działa z #GameChangers Harbingers
Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Lancerto. Współpraca od początku opierała się na realizacji wzrostu sesji z ruchu organicznego w serwisie i przychodu generowanego przez ten ruch.
czytaj więcej
Google Ads i inne kanały reklamowe współczesnego marketingu
Zapraszamy do przeczytania naszego artykułu na temat Google Ads i innych kanałów reklamowych w marketingu! Dzięki niemu dowiesz się, jak wykorzystać narzędzia reklamowe, by dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców i zwiększyć swoją sprzedaż. Poznasz również najnowsze trendy i strategie marketingowe, które pozwolą Ci osiągnąć sukces w dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu.
czytaj więcej
Kampanie generujące leady
Chcesz wypromować swój biznes w internecie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak może Ci w tym pomóc generowanie leadów, które jest ważnym elementem strategii marketingowej wielu firm!
czytaj więcej
Mieszkania deweloperskie w Katowicach - dlaczego warto?
Sprawdź, dlaczego warto kupić mieszkania deweloperskie w Katowicach! Tutaj dowiesz się, czy taka inwestycja się opłaca i jakie zalety mają nieruchomości w tym mieście.
czytaj więcej
Sukces Peek & Cloppenburg na rynku europejskim
Czy chcesz dowiedzieć się, jak Peek & Cloppenburg od małego butiku stał się jednym z najbardziej prestiżowych sklepów odzieżowych w Europie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj kluczowe czynniki sukcesu firmy!
czytaj więcej
2023-03-07, 11:33
Kolporter
Kolporter promuje książki
W ponad 250 punktach należących do sieci Kolportera trwa akcja pod nazwą „Książkowe rabaty”. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić jedną z objętych promocją książek.
czytaj więcej
Marketing B2B - jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych między firmami
Marketing B2B to dziedzina, która zyskuje na znaczeniu w dzisiejszych czasach. To forma marketingu skierowana do firm, w której klienci są również przedsiębiorcami. W marketingu B2B decyzje zakupowe są zazwyczaj podejmowane przez wiele osób, a nie tylko przez jednego konsumenta, jak ma to miejsce w przypadku marketingu B2C. Dlatego też, aby działać skutecznie w ramach B2B, warto zrozumieć potrzeby klienta i poznać jego branżę oraz proces decyzyjny.
czytaj więcej
Piotr Michalak dołączył do zespołu #GameChangers w Harbingers
Początkiem marca 2023 r. Piotr Michalak dołączył do Harbingers i objął stanowisko Head of SEO. Wcześniej kierował działem Research & Development w Grupie TENSE oraz prowadził projekty z branży dla serwisów, portali i e-sklepów.
czytaj więcej
Julia Feliks dołączyła do zespołu #GameChangers w Harbingers
Wraz z początkiem marca 2023 r. Julia Feliks dołączyła do Harbingers jako Social Media Manager. Wcześniej pracowała na tym samym stanowisku w Agencji Interaktywnej Veneo i realizowała projekty dla takich marek jak Lody Koral, Bayer, Doppelherz czy Fischer Polska.
czytaj więcej
1...78910111213...83

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top