Znajdź informacje

Marketing, Reklama, PR


2023-06-29, 20:21
ANSIN
Podstawy męskiej mody basic - kluczowe elementy i zasady stylizacji
Podstawy męskiej mody basic są kluczowe dla udanej stylizacji. Znając je, mężczyźni mogą tworzyć wszechstronne i modne outfity na różne okazje. Dowiedz się, jakie są podstawy tego rodzaju stylistyki!
czytaj więcej
2023-06-29, 10:42
Kolporter
Kolporter rozszerza sieć saloników z biletami kolejowymi
Trwa program pilotażowy Kolportera i Kolei Mazowieckich. W jego ramach sprzedaż biletów na przejazdy pociągami została rozszerzona na kolejne miejscowości.
czytaj więcej
Norbert Kowalski dołącza do zespołu #GameChangers w Harbingers
Do krakowskiej agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko Head of Partnerships.
czytaj więcej
Markowe ubrania i ich historia
Markowe ubrania mają długą i bogatą historię, która jest nieodłącznie związana z rozwojem świata mody. Początkowo symbol prestiżu i luksusu, stały się one powszechnie akceptowanym elementem naszej kultury.
czytaj więcej
fischer nowym Partnerem agencji Harbingers
Z początkiem czerwca fischer Polska Sp. z o.o. — firma będąca liderem rynku zamocowań dołącza do grona Partnerów zespołu #GameChangers Harbingers.
czytaj więcej
2023-06-01, 08:50
Kolporter
Startery z prezentem w salonikach Kolportera
Operator telefonii komórkowej – T-Mobile – wprowadził na rynek nowy zestaw startowy w limitowanej edycji z prezentem. Produkt dostępny jest w całej sieci saloników Kolportera.
czytaj więcej
Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?
Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków. Jak piszą autorzy książki "Marketing" (Kotler, Armstrong, 2013), wprowadzenie nowego produktu na rynek jest kluczowe dla dalszego rozwoju firmy i może przynieść znaczne korzyści, jeśli zostanie przeprowadzone poprawnie.
czytaj więcej
Cztery lata współpracy Puder i Krem z #GameChangers Harbingers
Harbingers od 4 lat współpracuje z Partnerem Puder i Krem. Planując wspólne działania na 2022 rok, krakowska agencja skupiła się na trzech kluczowych wskaźnikach. Pierwszym z nich był wzrost przychodów w roku 2022 w porównaniu do roku poprzedniego, drugim osiągnięcie ROAS na poziomie minimum 900%, trzecim — dynamiczny rozwój e-sklepu Puder i Krem — puderikrem.pl.
czytaj więcej
2023-05-18, 11:50
Kolporter
Salonikowa promocja na Dzień Dziecka
W salonikach Kolportera trwa promocja z okazji nadchodzącego Międzynarodowego Dnia Dziecka. Wybrane zabawki, znajdujące się w ofercie sieci, są w niższych cenach. Promocja będzie trwać do 4 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów.
czytaj więcej
Guru marketingu o najciekawszych kampaniach w Polsce. Wśród nich kampania Credit Agricole
Najciekawsze kampanie marketingowe i wyzwania współczesnego marketingu na polskim rynku zostały opisane w książce „Essentials of Modern Marketing – Poland Edition”, która właśnie trafia do księgarń. To pierwsza tego typu publikacja sygnowana przez guru marketingu prof. Philipa Kotlera. Wśród opisanych case’ów jest kampania #mniejplastiku banku Credit Agricole.
czytaj więcej
123456789...818283

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top