Bracia Golec ponownie w kampanii reklamowej banku BZ WBK
« lista artykułów
2016-02-05
Łukasz i Paweł Golec będą ponownie twarzami najnowszej kampanii Banku Zachodniego WBK, reklamującej szeroką ofertę kredytową banku. Kampania przygotowana została przez agencję Red8 Advertising zgodnie z muzycznym formatem reklamowym przyjętym przez ten bank - wcześniej w jego reklamach wystąpili również Mrozu i chór Sound’N’Grace.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, kampania mediowa potrwa do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie. Grupa Red8 odpowiadała także za przygotowanie Key Visuals na potrzeby kampanii w oddziałach (witryny, materiały POS). W przygotowanej kampanii Bracia Golec śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do dwóch popularnych przebojów Golec uOrkiestra: "Kto się ceni” i "Szarpany”. Nowa kampania promuje szeroką ofertę kredytową Banku Zachodniego WBK, jak również łatwość wzięcia kredytu gotówkowego. Agencja Red8 przygotowała dwa spoty reklamowe, które będą emitowane równolegle:
- Współpraca z Golec uOrkiestra nie tylko wpisuje się w muzyczny format, który Bank Zachodni WBK przyjął w swojej komunikacji reklamowej, ale też osobowość tych wykonawców i popularność ich utworów doskonale nadają się do realizacji celów założonych w obecnej kampanii. W kontekście kredytów gotówkowych mówimy tu bowiem o bardzo szerokiej grupie odbiorców, a wręcz o odbiorcy masowym - mówi Piotr Potorski, Dyrektor Strategiczny w Grupie Red8.
Kampania potrwa od do końca marca i będzie prowadzona w telewizji, internecie, kinie i prasie, a także w oddziałach banku (materiały POS przygotowała również Grupa Red8). Red8 współpracuje z BZ WBK od 2013 roku, po wygranym przetargu. Agencja przygotowywała m.in. szereg odsłon kampanii BZ WBK z Kevinem Spacey w roli głównej.
bak