Znajdź informacje

Jaki parasol do ogródka gastronomicznego i piwnego?


« lista artykułów
2025-03-20

Pojawiła się myśl, żeby przygotować ogródek gastronomiczny? Planując aranżację, warto byś poświęcił chwilę i wybrał odpowiedni parasol reklamowy. To element wyposażenia, który zapewni nie tylko komfort klientom, ale przede wszystkim stanie się reklamą Twojego lokalu. Nie skłamię, jeżeli powiem, że dobrze dobrany parasol sprawi, że inwestycja zwróci się w postaci zadowolonych i powracających klientów.

Czy parasol reklamowy jest niezbędny w ogródku piwnym?

Parasol reklamowy z logo firmy w ogródku gastronomicznym nie tylko jest elementem wystroju. To narzędzie, które:

  • Zapewni ochronę przed słońcem,

  • Tworzy komfortowe miejsce do relaksu (a klient pozytywnie zapamięta firmę, która kojarzy się z relaksem),

  • Wzmacnia identyfikację wizualną Twojej firmy,

  • Przyciąga uwagę klientów, wyróżniając lokal na tle konkurencji.

Jakie cechy powinien mieć idealny parasol do ogródka gastronomicznego?

Materiały odporne na warunki atmosferyczne

Parasole gastronomiczne są wystawione na działanie słońca i wiatru. Dlatego muszą być wykonane z materiałów, które będą trwałe i odporne na promieniowanie słońca. Z materiałów, które zapobiegają blaknięciu tkaniny, a całość powinna być odporna na podmuchy wiatru. W końcu nie masz zamiaru kupować co roku nowego parasola, prawda?

Dobór rozmiaru i kształtu

Teraz pora na wybór odpowiedniego rozmiaru i kształtu. Parasol musi być dostosowany do układu przestrzeni, aby nie przytłaczać otoczenia, a jednocześnie dostarczać odpowiednią ilość cienia. W zależności od tego, jak wygląda ogródek Twojej restauracji, możesz wybrać kwadratowy, albo okrągły parasol. Przemyśl, co będzie lepiej współgrało z resztą wyposażenia.

System otwierania

Oczywistość, ale warto o niej wspomnieć. Prosty mechanizm składania i rozkładania to podstawa. Chyba nie chcesz tracić czasu na walkę z parasolem? Wybierz taki, który łatwo się obsługuje.

Własne logo na parasolu

Okej, najważniejsze ustalone, ale czy parasol ma TYLKO dawać cień? Powinien jeszcze reprezentować Twoją firmę. Umieść na nim swój logotyp i charakterystyczne kolory restauracji. Polecam Ci jednak jasne odcienie tkaniny - dłużej zachowują intensywne kolory. Oczywiście, możesz zdecydować się na ciemniejszą paletę, wtedy jednak warto wybrać dodatkową odporność na UV.

a może odrobina wieczornego klimatu?

Wyobraź sobie ogródek letni z wiszącymi lampkami i podświetlanym parasolem gastronomicznym… Już na samą myśl robi wrażenie.

Sprawdź, jak o wiele chętniej klienci wracają do lokalu, który kojarzy im się ze świetnym vibem.

Jak zadbać o parasol po sezonie?

Gdy sezon dobiegnie końca, osusz dokładnie parasol i usuń zabrudzenia. Trzymaj go w pokrowcu, w suchym miejscu, z dala od wilgoci.

Czy można rozłożyć parasol podczas ulewy?

Pamiętaj, że parasol w ogródku piwnym to wyposażenie sezonowe. Przy zbyt silnym wietrze lub gwałtownej zmianie pogody lepiej go złożyć. Uchronisz sprzęt przed uszkodzeniem.

Nadaj życie swojemu ogródkowi gastronomicznemu z wytrzymałym i solidnym parasolem reklamowym

Jeśli szukasz parasola, który łączy estetykę z funkcjonalnością, sprawdź ofertę MITKO.

Parasole MITKO:

  • Trzy różne linie produktowe i pięć rozmiarów do wyboru,

  • Dożywotni serwis – nawet po upływie okresu gwarancji sprawdzimy stan Twojego parasola i odnowimy zużyte elementy,

  • Produkcja w Polsce z najwyższej jakości aluminium odpornego na korozję.

Zobacz także

Domy mediowe: Klucz do skutecznej kampanii reklamowej
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej w dzisiejszym, zróżnicowanym świecie mediów? Odpowiedzią mogą być domy ...
Poza zatrudnianiem: Jak nowoczesny HR napędza sukces biznesowy
Zasoby ludzkie (HR) bardzo się ostatnio zmieniły. Nie chodzi już tylko o zatrudnianie i administrację. HR stał się strategiczną siłą ...
O jakie atrakcje warto zadbać na evencie? Sprawdź TOP 10 propozycji!
Organizacja eventu wymaga szeroko zakrojonych działań. Obejmują one m.in. zapewnienie uczestnikom atrakcji, które wypełnią wolny czas i sprawią, że wydarzenie ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top