Znajdź informacje

Spada sprzedaż dzienników, w dół "Wyborcza" i "Przegląd Sportowy"


« lista artykułów
2016-02-04

W zeszłym roku niemal wszystkie dzienniki krajowe zanotowały niższą sprzedaż. Największy spadek sprzedaży zanotował "Przegląd Sportowy" i "Gazeta Wyborcza". Czytelników stracił również lider zestawienia - "Fakt" oraz "Super Express". Na praktycznie niezmienionym poziomie pozostała sprzedaż "Rzeczpospolitej".

Jak wynika z danych przedstawionych przez portal wirtualnemedia.pl, liderem sprzedaży w 2015 roku wśród dzienników ogólnopolskich pozostał "Fakt”, który sprzedawał się średnio w liczbie 307 tys. ezgemplarzy. Na kolejnym miejscu znalazła się "Gazeta Wyborcza" ze sprzedażą na poziomie nieco ponad 158 tys. wydań, a kolejne miejsce zajmuje "Super Express" - 144,5 tys. egz. Wszystkie te tytułu - w porównaniu do 2014 roku - zanotowały spadek sprzedaży na poziomie 4,94 proc. "SE", 5,31 proc. "Fakt" i 6,57 proc. w przypadku "GW". Spadek o 5,01 proc. zanotowała "Dziennik Gazeta Prawna" do 45 tys. wydań.

O wzroście cen niektórych wydań "Gazety Wyborczej" pisaliśmy w tygodniu.

Największy spadek sprzedaży, o ponad 11 proc. do liczby nieco ponad 30 tys. egz., zanotował "Przegląd Sportowy".

Na podobnym lub nieco mniejszym poziomie co w 2014 roku pozostała w zeszłym roku sprzedaż "Rzeczpospolitej" (55 tys. wydań), "Gazety Polskiej Codziennie" (19 tys. egzemplarzy) czy "Pulsu Biznesu (10,5 tys. wydań). 

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top