Lewandowski błyszczy w mediach, coraz więcej publikacji
« lista artykułów
2016-02-03
W grudniu ub. roku na temat Roberta Lewandowskiego ukazało się 9,8 tys. artykułów prasowych, co oznacza wzrost o 17 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca. Coraz więcej wzmianek o piłkarzu pochodzi z mediów regionalnych - wynika z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Ekwiwalent reklamowy publikacji na temat Lewandowskiego wyniósł 55 mln zł.
W ostatnim miesiącu 2015 roku aż 80 proc. informacji nawiązujących do kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski pochodziło z sieci. Wśród najpopularniejszych portali piszących o Robercie Lewandowskim są sport.se.pl (281 publikacji), sportowefakty.wp.pl (212) oraz eurosportonet.pl (142). Zaledwie 10 proc. wszystkich materiałów o napastniku Bayernu Monachium należało do prasy - "Przeglądu Sportowego" (107), "Sportu" (76) i "Piłki Nożnej" (48). Wśród stacji telewizyjnych najczęściej o Lewandowskim wspominały Polsat News (130), TN24 (68) oraz Superstacja (62).
Jak wylicza dalej raport PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, publikacje wygenerowały dotarcie na podobnym poziomie, co w listopadzie - 6,9 mld kontaktów. Ekwiwalent reklamowy publikacji na temat Roberta Lewandowskiego wyniósł 55 mln złotych. Szczegółowe informacje i wykresy związane z raportem dosepne w linku.
Pod konec stycznia informowaliśmy, że jednym z trzech liderów polskiego Twittera w 2015 roku był Robert Lewandowski.
bak