Znajdź informacje

Rośnie cena "Gazety Wyborczej"


« lista artykułów
2016-02-01

Od czwartku, 4 lutego "Gazeta Wyborcza" ukazywać się będzie w nowej, wyższej cenie - w czwartki i piątki będzie ją można kupić w cenie 3,40 zł, a w soboty - 3,50 zł. Na niezmienionym poziomie pozostaje cena wydań od poniedziałku do środy (2,90 zł). Zdaniem zarządu spółki Agora, podwyższenie ceny jest konieczne dla zapewnienia bogatej i jakościowej oferty.

Jak poinformowała spóła w komunikacie, "Gazeta Wyborcza" zmienia ceny swoich niektórych wydań papierowych - w czwartki i piątki będzie ją można kupić w cenie 3,40 zł, a w soboty - 3,50 zł. Cena wydań ukazujących się od poniedziałku do środy pozostaje bez zmian - to 2,90 zł. Spółka przygotowała również nową ofertę pakierów prenumeraty cyfowej. W cenie 19,90 zł dostępny będzie Pakiet Wyborcza, pozwalający na nielimitowany dostęp do treści dziennika przez przeglądarki internetowe. Pakiet umożliwiający najszerszy dostęp do treści "Gazety Wyborczej" - m.in. w aplikacjach i wersjach na czytniki - oraz wydań "Wysokich Obcasów Extra" i "Książek. Magazynu do czytania" kosztować będzie 29,90 zł za miesiąc. Odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone również do cenników pakietów kwartalnych i rocznych.

W grudniu o zakup "Gazety Wyborczej" prosił Piotr Pacewicz, który informował o trudnych czasach dla dziennika. 

- Dobre, jakościowe treści, które od zawsze są wizytówką "Gazety Wyborczej", to jej przewaga i szansa na dalszy rozwój - zarówno w wersji papierowej, jak i cyfrowej. Zapewnianie bogatej i jakościowej oferty dla naszych odbiorców wymaga nakładów, szczególnie w tak trudnym otoczeniu rynkowym - komentuje zmiany Robert Musiał, członek zarządu Agory.

- W przypadku prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" dokonaliśmy pierwszej zmiany od chwili jej wprowadzenia na rynek w lutym 2014 r. W oparciu o nasze doświadczenia i rozmowy z prenumeratorami zdecydowaliśmy się na uproszczenie oferty. Liczymy też na to, że atrakcyjna cena pakietu Wyborcza Premium zachęci kolejnych użytkowników do korzystania z cyfrowych treści "Gazety Wyborczej" w najwygodniejszy dla nich sposób - dodaje Robert Musiał z Agory.

Nowe ceny wydań papierowych zaczną obowiązywać od czwartku 4 lutego.

"Gazeta Wyborcza" na początku 2013 roku, po pierwszej od czterech lat podwyższce, kosztowała 2,30 zł (wydania od poniedziałku do czwartku) i 2,80 zł (wydania piątkowe i sobotnie). Kolejna podwyżka miała miejsce początkiem 2014 roku. 

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top