Znajdź informacje

Karta podarunkowa do Zalando, Rossmanna, a nawet wakacje z Itaką za zakupy artykułów biurowych


« lista artykułów
2024-09-09

Wydajesz często i dużo? A w zamian nie otrzymujesz nic poza fakturą? To czas, by odwiedzić sklep internetowy biurobot.pl, który ma bardzo korzystny program partnerski dla swoich klientów. I wcale nie musisz deklarować regularnych zakupów na wysoką kwotę, by do niego przystąpić.

Artykuły biurowe to podstawa w każdym biznesie. Nie może zabraknąć kartek do drukarki, długopisów, zszywek, teczek – a to dopiero początek góry lodowej, jeśli chodzi o zakupy artykułów biurowych do firmy. Wydajesz często i dużo? A w zamian nie otrzymujesz nic poza fakturą? To czas, by zrobić zakupy w sklepie internetowym https://biurobot.pl, który ma bardzo korzystny program partnerski dla swoich klientów. I wcale nie musisz deklarować regularnych zakupów na wysoką kwotę, by do niego przystąpić. Program skierowany jest do wszystkich firm, które poszukują dobrego stosunku jakości do ceny, a przy tym atrakcyjnych zwrotów.

 

Setki produktów do biura

Biurobot to idealnie skonstruowana oferta, skrojona na potrzeby współczesnego przedsiębiorcy, działającego w różnych branżach. Dla małych działalności, które potrzebują budżetowych rozwiązań i dla dużych firm, które stawiają na najlepsze rozwiązania na rynku. Sklep wyróżnia się na tle konkurencji szeroką ofertą produktów w każdej kategorii, intuicyjnym procesem składania zamówienia i atrakcyjnym programem partnerskim.

Na czym polega program partnerski w Biurobot?

Zasady programu są proste, a przystąpienie do niego nie jest obwarowane trudnymi do spełnienia warunkami. W niektórych hurtowniach papierniczych, by przystąpić do programu lojalnościowego, konieczny jest kontakt z biurem obsługi klienta i deklaracje dotyczące częstotliwości zakupów czy też kwot pozostawionych za zakupy. W Biurobot jest inaczej – proste i przejrzyste zasady.

Jak przystąpić do programu partnerskiego? Wystarczy założyć konto na stronie sklepu i zrobić zakupy. Tyle, bo punkty same automatycznie się nabijają. Za każde wydane 50 zł netto klient otrzymuje bonus pod postacią 1 bocika. Po zebraniu określonej liczby bocików, punkty wymienisz na karty podarunkowe bądź vouchery. Chyba prościej nie da się już zrobić programu partnerskiego i każdy przedsiębiorca może do niego dołączyć.

Karty podarunkowe do popularnych sieciówek

Regularne robiąc zakupy artykułów biurowych w Biurobot, licznik z bocikami szybko bije. A wymiana ich na kartę podarunkową bądź voucher to tylko wysłanie maila pod wskazany na stronie sklepu adres. W mailu należy podać tylko login oraz wskazać nagrodę. Od momentu otrzymania zgłoszenia, sklep realizuje wysyłkę nagrody w ciągu 14 dni roboczych.

Możliwość wymiany zebranych bocików na kartę podarunkową do popularnych sieciówek to unikalny program partnerski na rynku. Zazwyczaj hurtownie oferują karty podarunkowe do jednego dużego sklepu bądź też wymianę punktów na rzeczy ze swojego sklepu. Kupując w Biurobot otrzymasz kartę podarunkową bądź voucher po zebraniu odpowiedniej ilości punktów do takich sklepów jak: Empik, Zalando, eBilet, Douglas, Eventim, Rossmann. Kartę podarunkową możesz sprezentować bliskiej osobie – to gotowy i darmowy prezent.

Bon na wakacje z popularnym biurem podróży

Wydajesz dużo na artykuły biurowe? To już za rok wakacje mogą być tańsze o kilka tysięcy złotych. Bociki wymienisz na bony wakacyjne i wycieczki z biurem podróżny Itaka. Inna opcja to tańsze luksusowe hotele SPA, więcej sprawdzisz na stronie: biurobot.pl. Opłaca się zbierać punkty w Biurobot, bo jest to wyjątkowy na rynku program partnerski z unikalnymi nagrodami i prostymi zasadami. Dla każdego biznesu, bo bociki na nagrody wymienisz już od 50 punktów.

Ile miesięcznie wydajesz na zakupy artykułów biurowych? Ile to będzie bocików? Bez względu na odpowiedź, zakupy w Biurobot.pl się po prostu opłacają.

Zobacz także

Wywiad z Wróżbitą Uranem: O pasji, kartach klasycznych, tarocie i różnorodnych klientach
Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, czy karty mogą odpowiedzieć na Wasze najważniejsze pytania, lub jakie tajemnice kryją w sobie tarot i ...
Wykorzystanie akcesoriów odzieżowych w brandingu marki. Co warto wiedzieć?
Branding marki to jeden z kluczowych elementów, który decyduje o rozpoznawalności i postrzeganiu firmy przez klientów. Do efektywnych sposobów wzmacniania ...
Chłodziarki farmaceutyczne: kluczowe cechy i zastosowania
Chłodziarka farmaceutyczna to specjalistyczne urządzenie przeznaczone do bezpiecznego przechowywania preparatów i wrażliwych leków wymagających niskich temperatur w celu zachowania właściwości. ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top