Znajdź informacje

Reklama firmy z InPost – nowy wymiar marketingu?


« lista artykułów
2023-11-29

Reklama jest nieodłącznym elementem funkcjonowania firmy w dzisiejszym świecie. Aby przyciągnąć klientów i osiągnąć pozytywne efekty, warto zadbać o skuteczność reklamy. InPost udostępnił swoje metody pozyskiwania klientów zainteresowanym klientom. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą i wybrania odpowiedniej dla siebie metody.

Ogólnopolski zasięg reklamy – Paczkomat® z grafiką Twojej firmy

Automaty Paczkomat to urządzenia, które można znaleźć w całej Polsce, są dobrze rozpoznawalne i pozytywnie kojarzone – dzięki nim do klientów błyskawicznie docierają ich paczki. Nie jest to jednak jedyny sposób, w jaki urządzenia te mogą być pomocne. Firma InPost zaczęła je wykorzystywać w formie reklamy zewnętrznej – automaty można okleić wielkoformatowymi banerami reklamowymi.

Dzięki temu reklamy mogą docierać do odbiorców przez całą dobę, za każdym razem, gdy mijają oni automat. Są usytuowane w ponad 21 000 miejsc, co zapewnia zarówno dotarcie do wielu odbiorców w jednym czasie, jak i dobrą widoczność banerów.

Co więcej, to nie jedyny sposób na reklamowanie się przy pomocy urządzenia Paczkomat. Wyświetlacze służące do ich obsługi pozwalają na wyświetlanie krótkich materiałów wideo lub reklam statycznych, które docierają do nawet 4 milionów użytkowników miesięcznie.

Reklama zewnętrzna – niestandardowe metody reklamy firmy

InPost znany jest z kreatywności, dlatego ich rozwiązania reklamowe także nie stanowią nic banalnego. Próbki produktów w skrytkach maszyn Paczkomat to świetna metoda na zaprezentowanie swojego produktu i zachęcenie klientów do nawiązania współpracy. Teraz to możliwe także z InPost.

W ramach współpracy klienci mogą dołączać do paczek w skrytkach próbki swoich produktów, które są odbierane wraz z przesyłką. Pozwala to na zawężenie relacji handlowych z klientem, zapoznanie odbiorców z produktami i podstawowymi informacjami o firmie. Odpowiednio przygotowane materiały promocyjne zapewnią zainteresowanie, szczególnie że są dostarczane do atrakcyjnej grupy odbiorców.

Reklama w Internecie – banery na inpost.pl

Strona inpost.pl to platforma, która umożliwia nie tylko zlecenie wysyłki paczek, ale również umieszczenie reklamy. Dzięki atrakcyjnej budowie strony, banery reklamowe są rozmieszczone w sposób, który przyciąga uwagę klientów, zapewniając im pełną widoczność. Reklama umieszczona na stronie inpost.pl może przyciągnąć nawet 3 miliony wyświetleń w ciągu miesiąca, co z pewnością przyczyni się do zwiększenia zainteresowania przedsiębiorstwem. Alternatywą dla tej formy reklamy jest Manager Paczek, portal służący do generowania listów przewozowych i obsługi paczek, który również oferuje miejsce na reklamę. Miesięczny zasięg portalu wynosi setki tysięcy użytkowników, co gwarantuje dobrą widoczność w sieci, wśród atrakcyjnej, określonej grupy odbiorców, zwiększając tym samym szansę na konwersję i dokonywanie przez użytkowników oczekiwanych zachowań konsumenckich.

Inne opcje to reklama firmy i jej oferty w newsletterze wysyłanym do użytkowników, a także w aplikacji mobilnej InPost Mobile, którą pobrało już prawie 10 milionów użytkowników. Dzięki temu można dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, którzy korzystają z różnych kanałów komunikacji. To z kolei zwiększa szansę na przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie ruchu na stronie. Wszystkie te opcje reklamowe są skutecznymi narzędziami, które pomagają zwiększyć widoczność firmy i osiągnąć pozytywne efekty.

Jak rozpocząć współpracę reklamową z InPost?

Nawiązanie współpracy z InPost jest niezwykle proste dzięki formularzom kontaktowym, które można znaleźć na stronie inpost.pl/reklama. Osoby zainteresowane usługami reklamowymi mogą wypełnić formularz, podając takie informacje jak adres e-mail, numer telefonu oraz preferowane opcje reklamowe, które można wybrać z rozwijalnej listy. Istnieje również możliwość dodania osobistej wiadomości, w której można zawrzeć dodatkowe uwagi. Po przesłaniu wniosku, przedstawiciel firmy skontaktuje się z klientem, aby omówić szczegóły współpracy oraz odpowiedzieć na wszelkie pytania.

Ponadto, InPost oferuje również indywidualnie przygotowaną ofertę, którą można dostosować do potrzeb przedsiębiorstwa. W tym celu można skonsultować się z doradcą, który pomoże w opracowaniu odpowiedniego planu reklamowego. Dzięki temu, klienci otrzymują usługi dopasowane do ich potrzeb, co zwiększa szansę na osiągnięcie pozytywnych wyników.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top