Znajdź informacje

Marketing dla deweloperów – jak wygląda promocja i sprzedaż nieruchomości?


« lista artykułów
2022-11-18

Osoby decydujące się na karierę w branży deweloperskiej muszą liczyć się z tym, iż obecnie na rynku panuje spora konkurencja. Dynamiczny rozwój sektora nieruchomości sprawia, że deweloperzy muszą wyraźnie skupić się na swoich działaniach promocyjnych. Nieodzowną częścią każdego procesu inwestycyjnego w branży nieruchomości jest marketing. Składa się na niego wiele różnych technik, narzędzi i sposobów, które zwiększają rozpoznawalności oraz sprzedaż danej inwestycji. Są również istotne dla samego wizerunku dewelopera.

Efektywna sprzedaż w branży nieruchomości

Marketing dla deweloperów stanowi podstawę do osiągnięcia zamierzonych celów sprzedażowych. To nic innego, jak proces, który składa się z wielu działań – ukierunkowanych na reklamę oraz promocję. Wśród nich znajdują się między innymi:

  • reklama i PR – współpraca medialna z poszczególnymi jednostkami zaangażowanymi w proces inwestycyjny i sprzedaż nieruchomości. Czyli również strategami, którzy są w stanie nakierować inwestora na powodzenie promocji i późniejszej sprzedaży;

  • social media – Internet to najlepsze miejsce na promocję nieruchomości oraz przeprowadzanie kampanii reklamowych. Warto jednak pamiętać o tym, aby przekaz i forma komunikacji była dopasowana do medium i grupy odbiorców;

  • pozycjonowanie i SEO – powodzenie promocji i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych, a także innych nieruchomości zależy również od dobrze sformułowanych tekstów, opisów i meta tagów. Ważna jest również kwestia słów kluczowych. Są to frazy, na które deweloper pozycjonuje swój biznes w wyszukiwarce Google. Im wyższa pozycja w wynikach, tym lepiej;

  • kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania i w social mediachpowodzenie sprzedaży inwestycji byłoby niemal niemożliwe bez dobrze skrojonych kampanii reklamowych. Reklamy wizualne docierają do znacznie większego grona odbiorców. Co ciekawe, można je również dopasować do konkretnej grupy, obszaru, a nawet zainteresowań. Mają jednak swoje konkretne wytyczne (np. na Facebooku), które należy spełnić.

Z marketingu korzysta wiele branż, nic więc dziwnego, że w branży nieruchomości również pełni on niezwykle istotną funkcję. Marketing przybliża oferty mieszkań potencjalnym nabywcom i sprawia, że są one dla nich atrakcyjniejsze. Wpływa na decyzje podejmowane przez klientów, dzięki czemu dużo chętniej decydują się oni na wykonanie konkretnej akcji w stronę zakupu, czy też najmu mieszkania. Czasem jednak może okazać się zbyt skomplikowany, szczególnie dla osoby, która nigdy wcześniej nie miała z nim do czynienia.

Marketing dla deweloperów – dlaczego warto korzystać ze wsparcia agencji zewnętrznej?

Wszystkie działania podejmowane w ramach promocji i sprzedaży nieruchomości, są niestety czasochłonne i wymagają wiedzy oraz konkretnych umiejętności – takich jak skrupulatność, czy dokładność. Przedsiębiorcy działający w branży nieruchomości od początku mają już i tak wiele na głowie, dlatego doskonałym wsparciem sprzedaży, są agencje zewnętrzne.

Specjaliści od marketingu mogą zapewnić kompleksowe wsparcie strategiczne, merytoryczne i operacyjne, a także obsługę konkretnych narzędzi sprzedażowych. Mogą również wesprzeć deweloperów w takich kwestiach jak znalezienie odpowiedniego gruntu pod budowę nieruchomości. W zależności od charakteru prowadzonej działalności mogą również doradzić przy projektach, a także wystosować odpowiednie techniki promocji i sprzedaży. Jest to zatem idealne wsparcie w obliczu tak rozległej konkurencji.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top