TVN ruszył ze skokami narciarskimi. 9 mln widzów pierwszego konkursu
« lista artykułów
2021-11-24
W miniony weekend w Niżnym Tagile odbyła się inauguracja sezonu 2021/22 Pucharu Świata w skokach narciarskich. Oba konkursy transmitowane były przez TVN, Eurosport 1 i Player, a piątkowe kwalifikacje dodatkowo w Eurosporcie 1. W trakcie sobotnich i niedzielnych zawodów TVN był zdecydowanym liderem oglądalności w Polsce.
Sobotni i niedzielny konkurs miłośnicy skoków mogli śledzić w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze. W sumie, na wszystkich tych platformach transmisje przyciągnęły przed ekrany aż 9 milionów widzów. TVN i Eurosport 1 miały łącznie aż 30-procentowy (w sobotę) i 25-procentowy (w niedzielę) udział w rynku. Oznacza to, że niemal co trzeci widz oglądający w tym czasie telewizję kibicował naszym skoczkom w rozpoczętym właśnie konkursie pokazywanym w TVN i Eurosporcie. Eurosport 1 był z kolei w czasie transmisji płatnym kanałem nr 1 w Polsce i uplasował się w czołówce najchętniej oglądanych w tym paśmie kanałów - na 4. pozycji w sobotę i 3. w niedzielę.
Wszystkim relacjom ze skoczni towarzyszyły studia. W TVN prowadził je duet Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski, a wśród gości znaleźli się Jakub Kot, Kamila Karpiel i Sebastian Karpiel-Bułecka. Widzowie mogli oglądać między innymi wizualizacje w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także teleportacje skoczków do studia. W Eurosporcie studia wokół konkursów prowadził Michał Korościel.
bak