Znajdź informacje

Banery reklamowe wracają do łask. Rośnie popularność reklamy zewnętrznej


« lista artykułów
2021-09-21

W ciągu ostatnich lat wzrasta liczba użytkowników internetu, co wiąże się bezpośrednio się z rozwojem rynku e-commerce, jak i sposobami dotarcia z reklamami do potencjalnego klienta.

Dodatkowo sytuacja epidemiologiczna na świecie wymusiła na większości z nas ograniczenie mobilności i częstsze przebywanie w pobliżu laptopa, komputera czy smartfona. Wydawać by się mogło, że rynek reklamy na dobre zagości w internecie i wymusi odejście od niecyfrowych praktyk. Jednak obecnie, kiedy już cały świat wychodzi z pandemii, coraz więcej firm decyduję się na powrót do sprawdzonych reklam wielkoformatowych. To tylko potwierdza powszechnie panujące przekonanie, że reklama zewnętrza jest najbardziej uniwersalną i sprawdzoną formą dotarcia do klientów.

Dlaczego nadal warto inwestować w banery reklamowe?

W powszechnej opinii panuje przekonanie, że w erze digitalizacji, rynek reklam internetowych z czasem wyprze konwencjonalne rozwiązania, takie jak banery reklamowe. Jednak większość ekspertów jest zgodna co do braku możliwości zastąpienia tego typu reklamy, ze względu na cele, jakie ona spełnia. Jednocześnie coraz częściej słyszy się, że rozwój technologiczny jedynie zwiększył opłacalność inwestowania w reklamę zewnętrzną. Jak to możliwe?

Reklama zewnętrza jest przede wszystkim dużo tańszą i bardziej stałą formą docierania do aktywnych konsumentów, czyli takich, na których reklamodawcy zależy w szczególności. Niestety reklamy internetowe mają to do siebie, że bardzo często docierają do użytkowników kompletnie niezainteresowanych daną kampanią, usługą bądź produktem, co generuje tylko niepotrzebne koszty. Dodatkowo należy doliczyć należne dla zespołu specjalistów, bez których reklama internetowa nie ma prawa przebicia. W przypadku baneru reklamowego taka sytuacja nie ma jak zaistnieć, gdyż jedyny nakład finansowy potrzebny reklamodawcy odnosi się do wynajęcia, bądź zakupu miejsca i baneru reklamowego.

Główne zalety reklamy zewnętrznej

Banery reklamowe to przede wszystkim nieustanna moc oddziaływania na konsumentów przy stosunkowo niskich kosztach wdrożenia. Każda osoba przechodząca czy przejeżdżająca obok zamieszczonego na banerze przekazu reklamowego nie może go wyłączyć, czy też zmienić na inny, jak to ma miejsce w przypadku marketingu internetowego. Baner reklamowy zawsze będzie oddziaływał na osoby, które mimowolnie zwrócą uwagę na zamieszczoną na nim ofertę firmy. Reklama outdoorowa to również doskonała inwestycja dla początkujących przedsiębiorców, ponieważ pozwala ona zapoznać się konsumentom z firmą, czyli buduję w nich świadomość istnienia marki.

Taka forma reklamy wymusza także uwagę na odbiorcy, czy to ze względu na interesujący produkt oferowany przez firmę, czy nawet niekonwencjonalne użycie kolorów lub czcionek. Jednocześnie banery reklamowe wpisują się w krajobraz okolicy, co w praktyce oznacza, że odpowiednia forma przekazu może urozmaicić konkretne miejsce, co pozytywnie wpływa na odbiór marki przez potencjalnych klientów. Jeśli dla firmy ważne jest dotarcie do jak największej liczby aktywnych kupujących, a także stałe rozszerzanie świadomości wśród konsumentów – reklama zewnętrza spełni oba te zadania.

Różne nośniki reklam zewnętrznych

Form reklamy zewnętrznej jest wiele, a odpowiednie dopasowanie do charakteru firmy i miejsca przedstawienia oferty znacząco wpływa na odbiór. Do dziś najpopularniejsze są reklamy wielkoformatowe typu billboard, umieszczane przy ruchliwych drogach, na budynkach czy ich elewacjach. Jednak w ostatnim czasie coraz większa ilość przedsiębiorców decyduję się na zareklamowanie swoich usług przy pomocy banerów reklamowych. Głównym czynnikiem wpływającym na wybór tej formy przekazu jest niewielki koszt zakupu i duże możliwości przemieszczania reklamy. Dodatkowo czas realizacji banera reklamowego jest bardzo krótki, nawet w przypadku niekonwencjonalnych rozmiarów reklamy wykonanej na zamówienie. Więcej informacji na temat dostępnych banerów reklamowych można znaleźć tutaj: https://wielkiformat.biz/banery-reklamowe.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top