Znajdź informacje

Weekend rekordowej oglądalności Telewizji Polskiej


« lista artykułów
2019-12-31

Sobota i niedziela należała do TVP. 28 grudnia wielki finał „The Voice Senior” w Dwójce obejrzało wg MOR 4,3 mln widzów. W Jedynce 29 grudnia hitem oglądalności była transmisja Turnieju Czterech Skoczni z Obestrdorfu. W TVP1 i TVP Sport w momencie najwyższej oglądalności skoki zobaczyło 6,3 mln osób*.

W sobotę, spośród wszystkich stacji telewizyjnych, najwyższe udziały 9,5% uzyskała TVP2. Z kolei w niedzielę liderem dnia z udziałami na poziomie 10,9 % była TVP1.

W piątkowy wieczór w Jedynce premierowy odcinek nowego sezonu serialu „Blondynka” zainteresował 1,9 mln osób (12,8% udz.). Tego samego dnia w Dwójce znakomitą oglądalność zgromadził kabaret „Gwiazdka na Plebanii, czyli marzenia Marcina Dańca”. Program obejrzało średnio 1,4 mln osób (9,3% udz.).

Zwycięstwo Elżbiety, Jolanty i Krystyny Szydłowskich w pierwszej polskiej edycji muzycznego show dla seniorów zainteresowało rekordową liczbę widzów. W sobotni wieczór w Dwójce finałowy odcinek „The Voice Senior” obejrzało średnio 3,4 mln osób (22% udz.). Program był liderem pasma.

Zawody Turnieju Czterech Skoczni w Oberstdorfie zainteresowały w niedzielne popołudnie prawie 5 mln widzów. W Jedynce skoki z udziałem Polaków obejrzało ponad 4 mln osób (26,4 % udz.), a w TVP Sport 960 tys. osób (6,27% udz.). „Wiadomości” tego dnia zobaczyło w TVP1 i TVP Info średnio 3,9 mln widzów, a kolejny odcinek serialu TVP1 „Młody Piłsudski” - 1,8 mln osób (11,2% udz.).

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top