Benefis Zenona Martyniuka popularniejszy niż Kevin sam w domu
« lista artykułów
2019-12-30
Boże Narodzenie należał do TVP1. W drugi dzień Świąt liderem była Dwójka. Ponad 4,4 mln widzów według MOR obejrzało koncert „Zenek, życie to są chwile”. Benefis Zenona Martyniuka nie miał sobie równych, był najchętniej oglądanym koncertem Świąt Bożego Narodzenia. Dużym zainteresowaniem widzów cieszył się też specjalny odcinek programu „Rolnik szuka żony”.
W pierwszy dzień Świąt TVP1 uzyskała najwyższe udziały dnia, ponad 10,3%. Z kolei liderem drugiego dnia Świąt z udziałami na poziomie 10,8 % była TVP2. Najpopularniejszym koncertem Świąt Bożego Narodzenia był emitowany w drugi dzień Świąt w TVP2 koncert „Zenek, życie to są chwile”. Koncert średnio obejrzało 3,7 mln widzów, w piku 4,4 mln. Udziały koncertu wyniosły 23,7%. Specjalny odcinek hitowego programu TVP1 „Rolnik szuka żony” emitowany w pierwszy dzień Świąt obejrzało 2,9 mln widzów (udz. 20%).
W święta dużym zainteresowaniem cieszyły się dedykowane koncerty. Koncert z udziałem Pary Prezydenckiej pt. „Jaka Wigilia, taki cały rok” emitowany w Wigilię w Jedynce zgromadził 1,9 mln widzów. Drugi koncert wigilijny pt. „Rodzinne kolędowanie na Jasnej Górze” zobaczyło 1,8 mln widzów. W drugi dzień Świąt ponad 1,8 mln widzów obejrzało w TVP1 koncert pt. „Wielkie kolędowanie w Ostrej Bramie”. Z kolei „Orędzie na Boże Narodzenie” metropolity łódzkiego abpa Grzegorza Rysia w Jedynce w Wigilię 24 grudnia miało ponad 2,1 mln widzów. Znakomite wyniki odnotowały także specjalne wydania popularnych programów: „Koło fortuny” obejrzało 26 grudnia ponad 2,2 mln widzów. „Familiadę” w czwartek oglądało 2 mln widzów.
bak