Bartoszewski, Geremek i Kuroń w kampanii "Gazety Wyborczej"
« lista artykułów
2016-01-25
Cytaty z wizerunkiem Władysława Bartoszewskiego, Bronisława Geremka i Jacka Kuronia pojawiły się na nośniku reklamowym znajdującym się przed budynkiem Agory przy ul. Czerskiej w Warszawie. W spółce wyjaśniono nam, że to element rozpoczętej w grudniu ub. roku kampanii wizerunkowej "Gazety Wyborczej". Przypomina ona o wartościach najważniejszych dla dziennika i tworzącego go zespołu.
Jak wyjaśniono naszej redakcji w biurze prasowym Agory, prezentowany nośnik znajduje się przed budynkiem firmy i promowane są na nim wydarzenia, marki czy produkty związane ze spółką. - Obecnie prezentowane na nim hasło i ważne cytaty znanych osób nawiązują częściowo do kampanii wizerunkowej "Gazety Wyborczej" przypominającej o wartościach najważniejszych dla zespołu dziennika - wyjaśnia rzecznik prasowy spółki Agata Staniszewska.
Nasza rozmówczyni dodaje, że kreacje nie będą promowane w innych miejscach w kraju.
Nowa kampania wizerunkowa "Gazety Wyborczej" wystartowała 16 grudnia ub. roku. Na tysiącu billboardów i citylightów w całej Polsce widoczne są kreacje z hasłami "Demokracja", "Konstytucja" i "Wolność słowa". Oprócz nośników reklamy zewnętrznej nowa kampania obejmuje też łamy "Gazety Wyborczej" i serwis Wyborcza.pl. Działania prowadzone są również na profilach dziennika w mediach społecznościowych.
Foto: twitter
Bartłomiej Kawalec