TVP chwali się znakomitą oglądalnością skoków w Zakopanem
« lista artykułów
2016-01-25
Decydujące momenty weekendowych konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich oglądało na antenie TVP1 i TVP Sport ponad 6 milionów widzów. To głównie dzięki wydarzeniom sportowym "Jedynka" była w weekend najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w kraju - informuje Centrum Informacji TVP.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przedstawionych dziś przez TVP, sobotnią rywalizację w Zakopanem śledziło w szczytownym momencie transmisji w TVP1 ponad 5,7 mln widzów. Dzień później najwyższa oglądalność wyniosła nieco ponad 400 tys. widzów więcej. Średnia oglądalność weekendowych konkursów wyniosła 4,51 mln oraz 4,87 mln widzów co przełożyło się na 35,39 proc. i 36,7 proc. udziałów w rynku w grupie 4+.
Średnia oglądalność zakopiańskiego konkursu skoków śledziło w TVP Sport odpowiednio 258 i 168 tys. widzów.
TVP1 była w weekend stacją pierwszego wyboru, pod względem średnich udziałów dziennych - 13,4 i 14,3 proc. (grupa 4+).
Bartłomiej Kawalec