Znajdź informacje

Duże promocje AGD - warto uważać


« lista artykułów
2019-08-01

Widzisz dużą promocję na urządzenia AGD, np. na lodówki do zabudowy i chcesz z niej skorzystać? Uważaj, ta „promocja” może wcale nie być okazją, a zwykłym chwytem marketingowym. Sprawdź, jak dobrze porównać sprzęt.

Promocje AGD – czy zawsze są korzystne?

Sklepy ze sprzętem i artykułami AGD przez cały czas organizują dla swoich klientów atrakcyjne promocje, na których urządzenia gospodarstwa domowego można kupić znacznie taniej. Obniżki rzędu 10, 20, a nawet 30% nikogo nie dziwią, ale nie wszystkie promocje są korzystne dla Twojego portfela. Niekiedy promocją są objęte tylko konkretne modele, natomiast w gazetkach prezentowane się inne (przykładowe). Zdjęcia poglądowe mogą wprowadzać klientów w błąd i sugerować, że to właśnie przedstawiony na zdjęciu sprzęt jest przeceniony, podczas gdy tak naprawdę jest inaczej. Obecnie bardzo chętnie kupowane są przede wszystkim sprzęty do zabudowy, w tym lodówki do zabudowy i promocje na takie lodówki zdarzają się nader często.

Realne oferty promocyjne na lodówki do zabudowy możesz sprawdzić na 7agd.pl/lodowki-do-zabudowy. Znajdziesz tam najlepsze oferty lodówek znanych i cenionych producentów zebrane z największych sklepów internetowych.

Jeśli chcesz mieć pewność co do wyboru najlepszej oferty, sprawdź najpierw, czego się wystrzegać.

Raty 0%

Nie wszystkie raty 0% są bezpłatne przez cały czas trwania umowy ratalnej. Przeglądając lodówki do zabudowy dostępne na raty 0%, sprawdź, czy taki system ratalny dotyczy całej umowy, czy też raty obowiązują tylko przez kilka miesięcy np. 3 pierwsze lub 6 pierwszych miesięcy. Może się bowiem okazać, że lodówka kupiona na raty 0% tak naprawdę będzie droższa niż Ci się początkowo wydawało.

Ceny „od”

W przypadku większości akcji promocyjnych mamy do czynienia z komunikatami informującymi o obniżonej cenie wybranego asortymentu, np. właśnie lodówek, ale jednocześnie z informacją, że lodówki do zabudowy kosztują „od” przykładowo 1599 zł. Przy czym słowo „od” jest tutaj kluczowe. Mówi bowiem o tym, że nie wszystkie lodówki są dostępne za 1599 zł, ale za tyle dostępna jest najtańsza z oferowanych lodówek. Nawet jeden i ten sam model może występować w kilku wariantach, spośród których tylko jeden (zwykle ten o najsłabszej specyfikacji) będzie kosztował 1599 zł, natomiast pozostałe będą droższe.

Niższa cena przy zakupie za określoną kwotę

Lodówki do zabudowy nie zawsze można kupić za taką kwotę, jaka jest podana na promocji. Czasami kwoty promocyjne obowiązują w przypadku wydania w sklepie określonej sumy, np. lodówka jest dostępna za 1999 zł, jeśli klient zrobi wcześniej zakupy za 3000 zł. Bez wcześniejszych zakupów w określonej kwocie lodówkę będzie można kupić w pełnej cenie, czyli przykładowo za 2599 zł.

Porównanie ofert lodówek do zabudowy

Zanim kupisz jakikolwiek sprzęt AGD, warto porównać ceny i modele w poszczególnych sklepach. Ręczne porównywanie byłoby oczywiście czasochłonne i trudne technicznie, więc można wykorzystać do tego celu specjalną porównywarkę. Taką porównywarkę lodówek znajdziesz na stronie 7agd.pl. Porównasz tam najnowsze modele lodówek i znajdziesz ciekawe promocje. Porównanie pozwoli Ci przede wszystkim oszczędzić czas, bo wystarczy wpisać w wyszukiwarkę konkretnego producenta lub model, a w odpowiedzi otrzymasz od razu pełne zestawienie ofert lodówek w najlepszych sklepach online. W kilka chwil zapoznasz się ze specyfikacjami poszczególnych urządzeń, sprawdzisz warunki dostawy, ewentualnych zwrotów i gwarancji. Porównanie jest szybkie i często pozwala też sporo zaoszczędzić.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top