Znajdź informacje

„Snookerowa Polska” i Eurosport poszukują polskiego Ronniego O’Sullivana


« lista artykułów
2019-06-15

W piątek w Warszawie oficjalnie zainaugurowany został program „Snookerowa Polska”, mający na celu popularyzację snookera wśród dzieci w wieku szkolnym. Akcję patronatem medialnym objął Eurosport – stacja pokazująca co roku około 2000 godzin transmisji snookerowych. Pomysłodawcą „Snookerowej Polski” jest Przemek Kruk, prezes UKS SnooKids i komentator Eurosportu.

„Snookerowa Polska” to bezprecedensowy w skali świata program popularyzacji snookera skierowany do dzieci ze szkół podstawowych w klasach 0-3. Do 2023 roku akcja obejmie nawet 750 szkół w całej Polsce. Zostaną one wyposażone w około 1000 składanych stołów do snookera, przy których grać ma co najmniej 16 tys. dzieci. Jednym z elementów „Snookerowej Polski” są także szkolenia i przekazanie szkołom wiedzy potrzebnej do samodzielnego prowadzenia zajęć oraz turniejów. Do programu może przystąpić każda szkoła podstawowa w Polsce.

Aby dołączyć do programu Snookerowa Polska, szkoła musi zadeklarować chęć przystąpienia i przejść wstępną weryfikację Uczniowskiego Klubu Sportowego SnooKids. Kolejnym etapem są profesjonalne szkolenia dla wybranych pracowników szkoły, przeprowadzane przez trenerów UKS oraz wyposażenie placówki w stoły do snookera. Wykorzystując nabytą wiedzę i sprzęt, szkoły będą prowadzić zajęcia dla dzieci oraz organizować turnieje.

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top