Znajdź informacje

Premiera programu „Klasyczny amerykański sen” na antenie Discovery Channel


« lista artykułów
2019-03-26

Los Angeles. To tutaj podobno spełniają się marzenia. Nic więc dziwnego, że właśnie tu znajduje się siedziba polskiej firmy zajmującej się importem aut do Europy. W programie „Klasyczny amerykański sen” Discovery Channel pokaże Polaków, którzy wiedzieli jak zamienić pasję do samochodów w dobrze prosperujący biznes i zrealizować swój „American dream”. Widzowie poznają patenty, dzięki którym sprowadzanie amerykańskich pojazdów do Polski przynosi realne zyski, zobaczą unikatowe egzemplarze aut oraz dowiedzą się w jakie modele opłaca się inwestować. Premiera już w piątek, 29 marca o godz. 22:00 na antenie Discovery Channel.

Los Angeles to nie tylko kalifornijskie słońce i piękne plaże, to także wielkie możliwości. Dobrze wiedzą o tym Polacy, którzy za oceanem prowadzą swój motoryzacyjny biznes. Każdego dnia z magazynu polskiej firmy w świat wysyłanych jest kilkanaście samochodów. Głową tego interesu jest Łukasz, który dzieli swoje życie między Stanami Zjednoczonymi, a Polską. Szef musi doglądać spraw przynajmniej 4 razy w miesiącu i dlatego regularnie podróżuje między dwoma kontynentami. Do jego zespołu należą Bartek i Andrzej, którzy w poszukiwaniu unikatowych egzemplarzy aut dla klientów przemierzają tysiące mil

amerykańskich dróg. Magazynem znajdującym się w Mieście Aniołów, w którym setki modeli czekają na eksport, zarządzają wspólnik Łukasza - Sebastian oraz Asia – jedyna kobieta w tym zespole. W Polsce z kolei prawą ręką szefa jest Piotr, który pomaga w handlu sprowadzonymi pojazdami.

W nowym programie Discovery Channel „Klasyczny amerykański sen” poznamy kulisy działania tego potężnego przedsięwzięcia. Dowiemy się jak znaleźć prawdziwe motoryzacyjne perełki w najdalszych zakątkach USA. Towarzysząc Bartkowi i Andrzejowi przyjrzymy się procesowi negocjacji, zakupu i testowania wyjątkowych modeli. –  To, że możemy oferować naszym klientom drogie, klasyczne, rzadko spotykane samochody to dla nas prestiż i radość dla oka. Często są to tak wyjątkowe modele, że widzimy je tylko raz w życiu. Ich wartość i unikatowość wiąże się też jednak z wielkim stresem. Tutaj nie ma miejsca na błędy czy opóźnienia. Nikomu nie wolno się pomylić – mówi Asia. Już w pierwszym odcinku programu zobaczymy Alfę Romeo Gulia Sprint GTA z 1965 roku.  Wyprodukowanych zostało tylko 450 sztuk tego wyścigowego modelu, a jego obecna wartość to 370 tysięcy dolarów (ok. 1 405 000 zł). W jaki sposób tak drogocenne auta transportowane są na inne kontynenty i o czym trzeba pamiętać przed załadowaniem ich do kontenerów? Przyjrzymy się także bardziej popularnym modelom, takim jak np. Mercedes SL 560, który trudno jest znaleźć w Europie w dobrym stanie. W Ameryce jest to o wiele łatwiejsze – polska ekipa znajduje około dwudziestu sztuk miesięcznie. Miłośnicy motoryzacji w programie zobaczą także Dutsona 280z z 1976 r., Forda Mustanga z 1966 r., czy Lincolna Mark IV z 1977 r. Sprawdzimy też, czy łatwo jest sprzedać klasyczne amerykańskie auto w Polsce.

Program „Klasyczny amerykański sen” to doskonała propozycja nie tylko dla wszystkich fanów motoryzacji, ale też dla tych, którzy nie wierzą, że pasja może stać się sposobem na życie.

„KLASYCZNY AMERYKAŃSKI SEN” – PREMIERA JUŻ W PIĄTEK,29 MARCA O GODZ. 22:00 NA DISCOVERY CHANNEL

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top