Znajdź informacje

Dziennikarze zbierali dla potrzebujących


« lista artykułów
2016-01-24

W sobotnią noc w Auli Dużej Politechniki Warszawskiej odbył się XVII Charytatywny Bal Dziennikarzy. Przedstawiciele polskich mediów zjednoczyli się by pomóc potrzebującym dzieciom. Z aukcji podczas balu udało się zebrać blisko ćwierć miliona złotych. Za 100 tys. zł Deutsche Telekom wylicytowało dzień na nartach z prezydentem RP Andrzejem Dudą.

- To podnoszące na duchu, że w tak trudnym czasie dla dziennikarzy zebrało się wokół nich środowisko, które na rzecz beneficjentów Balu wpłaciło tak znaczące kwoty - powiedziała Anna Kołtunowicz z "Gazety Wyborczej" i Zarządu Fundacji. Aukcja przekazanych Fundacji darów zakończyła się wielkim sukcesem i rekordową liczbą sprzedanych cegiełek, a wynik licytacji przerósł najśmielsze oczekiwania.

- Z samej aukcji, która odbyła się na XVII Charytatywnym Balu Dziennikarzy zebraliśmy 247 tys. złotych. Przed nami podsumowanie sprzedaży cegiełek. Czekamy też jeszcze na wynik trwających do połowy lutego aukcji na charytatywni.allegro.pl - cieszył się Mateusz Hładki, Prezes Zarządu Fundacji. Najdrożej sprzedano dzień na nartach z Prezydentem Andrzejem Dudą, za który zapłacono 100 tysięcy złotych. Kolejny wspaniały wynik to Wiktor Szymona Majewskiego i 28 tysięcy złotych. Na trzecim miejscu znalazła się kurtka Rafała Sonika z kwotą 24 tysiące złotych.

W Balu uczestniczyli przedstawiciele mediów, świata biznesu i kultury. Imprezę poprowadziło trio znakomitych dziennikarzy - Grażyna Torbicka, Krzysztof Ibisz i Marcin Prokop. Goście usłyszeli zespół Pectus. Sponsorami wydarzenia byli Orlen i Siemens. Dochód z Balu przeznaczony zostanie dla podopiecznych Fundacji „Dorastaj z Nami” wspierającej osierocone dzieci funkcjonariuszy publicznych, Fundacji „Po Drugie” otaczającej opieką młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym, Fundacji Polsat i Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

Charytatywne zaangażowanie środowiska dziennikarskiego, związane z Fundacją Charytatywny Bal Dziennikarzy, rozpoczęło się w 1998 roku. Fundacja powstała z potrzeby serca dziennikarzy z różnych mediów i jest organizacją non-profit, której nadrzędnym celem jest pomoc najbardziej potrzebującym. Wspiera placówki opieki zdrowotnej, szpitale, instytucje opieki społecznej, domy dziecka, organizacje opiekujące się dziećmi, niepełnosprawnymi i wiele innych. Do tej pory, przy okazji podejmowanych przez Fundację działań, udało się zebrać łącznie około 3 miliony złotych.

Foto: twitter

Bartłomiej Kawalec

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top