Znajdź informacje

Występy magików — nowa ulubiona rozrywka Polaków


« lista artykułów
2019-02-04

Wyjścia do kina, na koncerty, wystawy czy plenerowe eventy cieszy się w Polsce niesłabnącą popularnością. Sporo ludzi szuka jednak rozrywek alternatywnych, które pozwolą im oderwać się od rzeczywistości. W takiej sytuacji doskonałym wyborem są pokazy iluzjonistyczne. Magicy potrafią zabrać widzów do baśniowego świata, pełnego tajemnic i niedopowiedzeń.

Iluzjoniści to artyści, którzy swoją działalnością potrafią na kilkadziesiąt minut zaczarować nawet setki osób. Często w swoich repertuarach mają autorskie triki, które nie są znane nawet ich konkurentom z branży. Aura tajemniczości, która im towarzyszy działa niczym magnes i przyciąga na pokazy rzesze osób spragnionych niecodziennej rozrywki. Pokaz na żywo wywołuje wiele pozytywnych emocji i jest przeżyciem, którego nigdy się nie zapomina. To sprawia, że występy iluzjonistów uświetniają rodzinne uroczystości oraz imprezy firmowe.

Rodzaje występów iluzjonistycznych

Pokazy iluzjonistyczne kreowane są przez magików, takich jak np. Czarek Czaruje czy Just Edi Show. To oni planują przebieg i tematykę występu. Jeśli dysponują szerokim wachlarzem sztuczek, z powodzeniem dopasują je do okoliczności. Zapraszając iluzjonistę na wesele, imprezę firmową lub inny event możesz nakreślić, czego oczekujesz od tego występu. Na swoich stronach internetowych definiują oni zakres działalności i rodzaj animacji.  

Najpopularniejsze pokazy iluzjonistyczne są:

  • sceniczne — przed większą publicznością, podczas której artysta nawiązuje interakcję z publicznością. Do udziału w kolejnych sztuczkach zapraszani są goście z widowni, a całość odbywa się na zasadzie wciągającego dialogu,
  • close-up —widz jest czynnym uczestnikiem sztuczek. Publiczność znajduje się blisko artysty, użyczając mu na potrzeby występu np. swoją biżuterię czy gadżety elektroniczne,
  • imprezowe, czyli organizowane w ramach wesela, wieczoru panieńskiego, eventu firmowego. Scenariusz dopasowany do tematyki imprezy.

Pokaz magika na imprezie firmowej lub rodzinnej

Jest wiele okazji, które sprzyjają zaproszeniu iluzjonisty. Do imprez, które mogą zostać uświetnione pokazem magika, należy wesele, event firmowy, zabawa integracyjna, a także wieczór kawalerski lub panieński. Warto postawić na współpracę z iluzjonistą, który ma doświadczenie w realizacji zleceń różnego typu. Obycie sceniczne pozwala artystom na większą swobodę i pewność siebie, choć w tym zawodzie musi ona być także częścią ich charakterów. Lata praktyki na scenach ulicznych, festiwalowych, deskach teatrów i innych ośrodków kulturalnych w połączeniu z miłością do magii i praktyką czynią z nich prawdziwych mistrzów magii.

Performance w wykonaniu iluzjonisty to zawsze spora dawka adrenaliny i niezapomnianych emocji. Integruje, bawi, pozwala oderwać się od rzeczywistości. W dodatku jest czymś niecodziennym i rzadko spotykanym. To sprawia, że pokazy iluzjonistyczne cieszą się rosnącą popularnością.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top