Dotychczas większość ludzi kojarzyło pozycjonowanie tylko z wyszukiwarkami internetowymi. Głównie mam tu na myśli Google i pozycjonowanie w ich wynikach wyszukiwania. Hotele, czy obiekty noclegowe, podobnie jak każdy inny biznes muszą zrobić coś, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i znaleźć się „na widoku” dla potencjalnych Gości.
Portale rezerwacyjne a pozycjonowanie wizytówki.
Najpopularniejszym źródłem pozyskiwania Gości są dla hoteli portale rezerwacyjne. Jednak obserwując rynek hotelarski w Polsce, najczęściej używanym portalem jest Booking.com. Największa baza użytkowników, największy ruch, do tego przejrzyste i czytelne oferty które można uzupełnić po swojemu według panującego tam schematu.
No właśnie. Nie wystarczy mieć wyłącznie swojej oferty w serwisie, nawet jeśli są dodane opisy, zdjęcia, udogodnienia czy otoczenie obiektu, żeby znaleźć się na samej górze w wynikach wyszukiwania serwisu rezerwacyjnego.
Booking Optymalizator, podnieś swoją pozycję!
Dlatego właśnie przygotowaliśmy Booking Optymalizator, który znajdziecie pod tym adresem https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/, co to takiego? Nasza usługa polega na odpowiedniej optymalizacji blisko 130 elementów zawartych w wizytówce obiektu na Bookingu, dzięki czemu hotel pnie się w górę w wynikach wyszukiwania, bez konieczności podwyższania prowizji i korzystania z kolejnych, płatnych, dodatków oferowanych przez tego giganta w branży OTA.
Na jakie elementy należałoby zwrócić uwagę? Można by napisać, że w zasadzie na wszystkie, byłoby to jednak sporym uproszczeniem. Oprócz odpowiednich, sprzedażowych opisów, dobrej jakości galerii zdjęć ułożonej w odpowiedniej kolejności i otagowanej w odpowiedni sposób, istotnym czynnikiem są również opinie Gości pozostawiane w serwisie i to, jak dany hotel na nie odpowiada.
Promocje i plan cenowy pełnią bardzo ważną rolę, nie wystarczy po prostu ich uzupełnić, trzeba zrobić to w sposób prawidłowy, uwzględniając przy tym działania konkurencji i to, czego oczekuje od nas algorytm Bookingu, prawda, że to bardzo podobne do tego, co trzeba zrobić w przypadku pozycjonowania strony internetowej w Google?
Booking Extranet od środka.
Zamieszczam również odnośnik do artykułu na temat tego czym jest extranet booking, https://bookingsolutions.pl/blog/booking-zacznijmy-poczatku/, po jego przeczytaniu dowiesz się jak założyć wizytówkę swojego hotelu w serwisie i krok po kroku ją uzupełnić.
Pełne i właściwie uzupełnienie to już zupełnie inny temat dlatego właśnie stworzyliśmy Booking Optymalizator. Bo przecież nie ma potrzeby podbijać prowizji, kiedy możesz uzupełnić swój Extranet jednorazowo i dzięki temu nie odprowadzać tak wysokiej prowizji, jak Twoja konkurencja. Oszczędności są niezaprzeczalne.
Tylko od Ciebie zależy, czy ruszysz do przodu z działaniami marketingowymi, zanim zdecyduje się na to obiekt położony niedaleko Ciebie i odbierze Gości, których mógłbyś przyjąć u siebie.
Sprawdź nasze materiały do pobrania!
Udostępniam Ci również bazę naszych materiałów do pobrania https://bookingsolutions.pl/centrum-wiedzy/, abyś samodzielnie przekonał się, czy to co robimy działa i przyniesie Ci korzyści o których pisałem wyżej. Zajrzyj i odpowiedz sobie, czy warto? Podpowiem – Warto! Znajdziesz tutaj case study z wynikami nie tylko na temat optymalizacji wizytówek na Booking.com, ale także z całym spektrum działań marketingowych. Booking Solutions jest tu po to, aby Twój hotel już dziś mógł zacząć zarabiać.