Znajdź informacje

Skąd wziąć pieniądze na już?


« lista artykułów
2018-11-22

Pewnie każdemu z nas zdarzyła się sytuacja, kiedy potrzebował pieniędzy na już, a konto bankowe i portfel były puste. Skąd wziąć dodatkowe pieniądze? Jak dorobić? Jeżeli nie mamy możliwość pożyczenia od znajomych lub rodziny, warto poszukać jakiegoś dodatkowego źródła dochodu. O pomysłach na dodatkowe zajęcia zarobkowe możecie przeczytać w naszym poradniku.

Korepetycje  

Jeżeli mamy umiejętność przekazywania wiedzy i dysponujemy odpowiednim jej zasobem, to możliwością na szybkie pozyskanie dodatkowych pieniędzy są właśnie korepetycje. Szczególnie popularne są dodatkowe lekcje z języków obcych, matematyki, chemii, biologii, fizyki i geografii. To doskonała opcja na extra dochód dla nauczycieli, wykładowców, a także studentów.

       

Wirtualna sekretarka lub asystentka    

Możemy poszukać ogłoszeń w serwisach pracy albo napisać ofertę współpracy do firm prowadzących taką działalność. Z usług zdalnej asystentki korzystają zazwyczaj mali przedsiębiorcy i freelancerzy. Chcą oni część swoich zadań przekazać kompetentnej osobie. Przykładowy zakres obowiązków wirtualnej sekretarki to: odbieranie telefonów, obsługa sklepu internetowego, social mediów, umawianie spotkań biznesowych, odbieranie poczty elektronicznej.    

 

Badania fokusowe  

Inna forma pozyskania szybkiej gotówki to udział w zogniskowanych wywiadach grupowych, czyli badaniach fokusowych. Firmy organizujące takie panele płacą ich uczestnikom za podawanie swoich opinii na temat produktów. Oferty zachęcające do wzięcia udziału w takich badaniach można znaleźć na portalach z ogłoszeniami.   

 

Występy uliczne   

Śpiewanie, granie na instrumencie czy uliczne pokazy to fajny pomysł na dodatkowy dochód dla osób posiadających artystyczną duszę. To także szansa na pokazanie się publiczności i pokonanie stresu. To świetna przygoda, a przechodnie z radością posłuchają albo obejrzą naszą sztuką i zapewne wielu wrzuci kilka złotych do koszyka.    

 

Tajemniczy klient   

Tajemniczy klient to osoba sprawdzająca jakość obsługi w wybranych sklepach. Często menadżerowie decydują się ocenić, jak ich pracownicy rzeczywiście obsługują konsumentów, czy są pomocni, mili, odpowiadają na pytania. Osoba na takim stanowisku musi wybrać się do sklepu i poobserwować proces świadczenia usług. Swoje uwagi trzeba zapisać, a następnie przekazać zleceniodawcy. Zazwyczaj tajemniczy klient dostaje konkretne wskazówki i zalecenia.      

 

Lombard – ostatnia szansa?

Niekiedy ostatnią deską ratunku w poszukiwaniu dodatkowych pieniędzy na już są lombardy. W sieci można znaleźć wiele opinii na ich temat. Pamiętajmy, że korzystanie z ich usług jest dobrowolne. Właściciel lombardu zapłaci nam za towar około połowy jego wartości rynkowej. Przy wykupie musimy dodatkowo zapłacić odsetki. Jednak na tym polega tego typu działalność, a zasady te są powszechnie znane. Warto pamiętać o konieczności podpisania umowy lombardowej. Określa ona wysokość sumy pożyczanej, termin spłacenia i odsetki. Jeżeli umowa zostanie niespłacona, towar staje się własnością lombardu i można go sprzedać.  

 

Gotówka na już…

Potrzebujemy gotówki na już? Z pomocą przychodzą instytucje pozabankowe oferujące pożyczki online, np. Profi Credit - proficredit.pl. Ich główną zaletą jest szybka dostępność i możliwość spłaty w niewielkich ratach. Pożyczki online, jak każde inne zobowiązania, wymagają spłaty. Z tego względu powinniśmy przeanalizować, czy spłata pożyczki online nie będzie zbyt dużym obciążeniem dla naszego budżetu domowego.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top