6 mln widzów oglądało skoki Kamil Stocha i Macieja Kota
« lista artykułów
2016-12-05
W miniony weekend TVP1 była liderem oglądalności, uzyskując w sobotę 11 proc., zaś w niedzielę - 13,5 proc. dziennych udziałów. Na ten wynik ogromny wpływ miała wysoka oglądalność konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich. Niedzielny konkurs indywidualny w skokach, obserwowało w szczytowym momencie ponad 6 mln widzów.
Średnia widownia konkursu wyniosła 4,6 mln, a udziały - 33,6 proc. Oznacza to, że zawody śledził co trzeci Polak, który miał w tym momencie włączony telewizor. Wielką widownię przyciągnęła także emocjonująca transmisja z konkursu sobotniego, w którym reprezentacja Polski znokautowała utytułowanych rywali i odniosła pierwsze w historii drużynowe zwycięstwo w Pucharze Świata. W szczytowym momencie zawody te zgromadziły 5,1 mln osób (średnia widownia - prawie 4 mln, a udziały - 30,6 proc).
Swój weekendowy sukces telewizyjna Jedynka zawdzięcza też rekordowym widowniom "Teleexpressu”. Zwycięzca tegorocznego listopada wśród programów informacyjnych nie spuszcza z tonu. Jego sobotnie wydanie przyciągnęło rekordową widownię tej jesieni - 4,7 mln widzów, zaś niedzielne uzyskało drugi najlepszy wynik w tegorocznej jesiennej ramówce - 4,6 mln.
Warto również wskazać na bardzo dobry start nowego sezonu "Blondynki” (3,1 mln widzów).
bak