Znajdź informacje

6 mln widzów oglądało skoki Kamil Stocha i Macieja Kota


« lista artykułów
2016-12-05

W miniony weekend TVP1 była liderem oglądalności, uzyskując w sobotę 11 proc., zaś w niedzielę - 13,5 proc. dziennych udziałów. Na ten wynik ogromny wpływ miała wysoka oglądalność konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich. Niedzielny konkurs indywidualny w skokach, obserwowało w szczytowym momencie ponad 6 mln widzów.

Średnia widownia konkursu wyniosła 4,6 mln, a udziały - 33,6 proc. Oznacza to, że zawody śledził co trzeci Polak, który miał w tym momencie włączony telewizor. Wielką widownię przyciągnęła także emocjonująca transmisja z konkursu sobotniego, w którym reprezentacja Polski znokautowała utytułowanych rywali i odniosła pierwsze w historii drużynowe zwycięstwo w Pucharze Świata. W szczytowym momencie zawody te zgromadziły 5,1 mln osób (średnia widownia - prawie 4 mln, a udziały - 30,6 proc).

Swój weekendowy sukces telewizyjna Jedynka zawdzięcza też rekordowym widowniom "Teleexpressu”. Zwycięzca tegorocznego listopada wśród programów informacyjnych nie spuszcza z tonu. Jego sobotnie wydanie przyciągnęło rekordową widownię tej jesieni - 4,7 mln widzów, zaś niedzielne uzyskało drugi najlepszy wynik w tegorocznej jesiennej ramówce - 4,6 mln.

Warto również wskazać na bardzo dobry start nowego sezonu "Blondynki” (3,1 mln widzów).

bak

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top