"Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem jesiennej ramówki TVN
« lista artykułów
2016-10-19
"Ślub od pierwszego wejrzenia” gromadzi przed telewizorem średnio blisko 1,5 mln widzów, co przekłada się na prawie 20 proc. udziałów w grupie komercyjnej. Dzięki kontrowersyjnemu formatowi TVN jest liderem poniedziałkowego wieczornego pasma.
"Ślub od pierwszego wejrzenia” to budzący na całym świecie wielkie emocje eksperyment telewizyjny, w którym dobrane przez ekspertów pary poznają się dopiero na własnym ślubie. Program, od 3 października, można obejrzeć w poniedziałkowe wieczory na antenie TVN. Pierwsze trzy odcinki zgromadziły średnio blisko 1,5 mln widzów, co dało stacji 20 proc. udziałów w grupie komercyjnej.
- Pomysł na pewno budził kontrowersje, zresztą nie tylko u nas. Ale myślę, że jeśli ktoś zaczął oglądać ten program to przekonał się, że nie ma tu żadnej zabawy uczuciami. To jest prawdziwe życie. Prowadzony na serio eksperyment, który skłania do zastanowienia się nad naturą związków dwojga ludzi - tłumaczy Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
Eksperci programu: prof. Bogusław Pawłowski, seksuolog Monika Staruch, psycholog Piotr Mosak dopasowali trzy pary: Ewę i Darka, Magdę i Krystiana oraz Natalię i Jacka. Do tej pory tylko pierwsza z par zdecydowała się powiedzieć „tak” nieznajomej osobie. Czy kolejni uczestnicy także zdecydują się na ten krok? Odpowiedź już w poniedziałek o godz. 22:30 na antenie TVN.
Foto: TVN
bak