"Wiadomości" TVP1 liderem serwisów informacyjnych
« lista artykułów
2016-10-17
Główne wydanie „Wiadomości” TVP1 emitowane w niedzielę, 17 października zgromadziło przed telewizorami ponad 4,3 mln widzów (udział w rynku 25,5 proc.). Najchętniej oglądanymi programami telewizyjnymi w miniony weekend był serial „Ranczo” oraz program „Rolnik szuka żony”.
Telewizyjna "Jedynka" po raz kolejny okazała się najchętniej wybieranym kanałem telewizyjnym w niedzielne wieczory. Niedzielny wynik "Wiadomości” jest najlepszy od 17 stycznia br., kiedy widownia w grupie 4+ wyniosła 4,4 mln (25,4 proc. udziałów w rynku). Średnie udziały głównego serwisu informacyjnego TVP1 jesienią kształtują się na poziomie 22 proc. i są lepsze od konkurencji.
Niezwykle popularny serial "Ranczo” (widownia w grupie 4+ i 16-59) oraz program "Rolnik szuka żony” (widownia w grupie 16-59) uzyskały w miniony weekend rekordowe wyniki w ramówce jesiennej i były dwoma najchętniej oglądanymi programami spośród wszystkich stacji ogólnopolskich. Niedzielny odcinek „Rancza” w grupie 4+ obejrzało 5,2 mln widzów (30,2 proc.), a program "Rolnik szuka żony” - 4,7 mln (30 proc.).
bak