Znajdź informacje

"Hit, hit, hurra" udanie zadebiutował w TVP1


« lista artykułów
2016-09-09

Blisko 1,7 mln widzów w szczytowym momencie oglądało premierowy odcinek programu „Hit, Hit Hurra!”. Dzięki emisji talent show z udziałem najzdolniejszych młodych wokalistów Telewizja Polska była liderem w paśmie. Program emitowany będzie w środowy wieczory w TVP1.

„Hit, Hit Hura!”, który zadebiutował w środowy wieczór na antenie TVP1, zgromadził przed telewizorami średnio 1,4 mln widzów w grupie 4+ (9,61 proc. udziałów). Program osiągnął zdecydowanie wyższe udziały niż wiosenna oferta serialowa TVP1 i nadawany jesienią ubiegłego roku „Kryptonim szef”. TVP1 i TVP2 łącznie w tym paśmie osiągnęły wczoraj ponad 36 proc. udziałów, a konkurencja 17 proc. udz. Talent show „Hit, Hit Hura!” pokonał także format Polsatu „Top Chef” oraz ofertę serialową TVN.

W pierwszym odcinku gośćmi specjalnymi programu byli Zbigniew Wodecki i Patrycja Markowska. Program prowadzą dziennikarz Artur Orzech oraz Marta Zalewska – wokalistka, dyplomowana skrzypaczka i multiinstrumentalistka. Uczestnikom podczas występów towarzyszy orkiestra pod kierownictwem Daniela Nosewicza. W jury zasiadają Edyta Górniak, Hirek Wrona i Bartek Caboń.

„Hit, Hit Hurra!” to nowatorski talent show przyjazny młodym wykonawcom. W kolejnych odcinkach emitowanych w środy, o godzinie 20:30, widzowie TVP1 zobaczą występy 22 niezwykle utalentowanych uczestników. Młodzi wokaliści w wieku 9-16 lat śpiewają największe przeboje muzyczne przy akompaniamencie orkiestry, a także wystąpią w duetach z polskimi i zagranicznymi gwiazdami.

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top