Znajdź informacje

Planowanie mediów w dobrych rękach (biuroprasowe.pl)


« lista artykułów
2016-07-26

Oferta MediaCom od piętnastu lat spełnia oczekiwania największych polskich reklamodawców, zajmując drugie pod względem udziałów miejsce w obrotach polskiego rynku reklamowego. Najwyższe oceny klientów i ich zadowolenie z otrzymanych usług są gwarancją kompetencji i profesjonalizmu zespołu współpracowników MediaCom. Kampanie reklamowe prowadzone przez grupę wysoko wykwalifikowanych specjalistów mają zasięg międzynarodowy.

Profesjonalizm zespołu MediaCom

Źródłem sukcesu zespołu MediaCom jest sprawne i skuteczne planowanie mediów, którym zajmują się profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. W celu przeprowadzenia prawidłowej i efektywnej kampanii reklamowej współpracownicy domu mediowego analizują wyniki licznych ekspertyz oraz badań skuteczności prowadzonych na przestrzeni lat dla swoich klientów. Sukcesy zespołu MediaCom są poparte wieloma referencjami zadowolonych klientów oraz nagrodami zdobytymi przez agencję (m.in. tytuł Domu Mediowego Roku, Złota Statuetka Effie). Trzeba podkreślić, że MediaCom odnosi sukcesy zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku reklamowym.

Proces planowania mediów

Kluczem do skutecznego planowania mediów jest zaprojektowanie działań reklamowych w sposób umożliwiający określonej grupie odbiorców dostrzeżenie i zrozumienie komunikatu reklamowego. W tym celu zespół specjalistów MediaCom opracowuje program autorskiego i nowatorskiego planowania przestrzeni reklamowej, przyczyniając się do zwiększenia efektywności promowania oferty swoich klientów.

Najważniejszym punktem skutecznego planowania mediów w MediaCom jest określenie grupy docelowej i jej dokładna analiza. Na podstawie zebranych informacji specjaliści wybierają najbardziej właściwe i najskuteczniejsze kanały komunikacji (radio, telewizja, Internet, prasa itp.) oraz formy reklamy odpowiednie dla określonej grupy odbiorców (spot o rekomendowanej długości, reklama, advertorial, sponsoring itp.).

Intensywność oraz rozplanowanie form reklamy w czasie komunikacji jest określane na podstawie wyników wieloletnich badań i ekspertyz prowadzonych przez specjalistów MediaCom, co pozwala na doradzanie zarówno marketerom skoncentrowanym na budowaniu poziomu świadomości marki, jak i osobom chcącym zwiększyć ROMI (z ang. Return On Media Investmensts).

Oferta planowania mediów w MediaCom dotyczy kompleksowego wsparcia strategicznego prowadzącego działania w zakresie tworzenia i consultingu strategii marketingowej Eksperci MediaCom konsultują i uzgadniają wszystkie etapy planowania komunikacji marketingowej z klientem, uwzględniając uwagi i potrzeby zleceniodawcy. Profesjonaliści analizują także zmienny rynek mediów i konsumentów, dzięki temu odpowiadają na bieżące potrzeby swoich klientów i stale rozwijają swoje umiejętności, podnosząc skuteczność realizowanych przez siebie projektów.

Konkurencyjność w planowaniu mediów

MediaCom odnosi duże sukcesy negocjacyjne dzięki współpracy z Group M, dzięki czemu oferuje konkurencyjne warunki finansowe swoim klientom. Wieloletnie doświadczenie, sprawnie wykorzystywana skala oraz profesjonalizm zespołu pozwalają na stosowanie taktyk zakupowych znacznie redukujących koszty usług. Ponadto opracowana przez specjalistów ekspertyza oraz badania rynku umożliwiają zarówno niską cenę mediów, jak i efektywność przygotowanych komunikatów.

Profesjonalizm współpracowników MediaCom, ich wiedza, doświadczenie, zaangażowanie w przygotowywane projekty oraz pasja zapewniają skuteczne planowanie przestrzeni reklamowej. Planowanie mediów z MediaCom to gwarancja sukcesu i  efektywności komunikatów.

Artykuł sponsorowany

Zobacz także

Nowoczesne Budownictwo Przemysłowe
Płyty warstwowe to perfekcyjne połączenie trwałości wysokiej jakości blach, oraz izolacji termicznej jaką oferują nam wełny mineralne. Blachy warstwowe to ...
Kompetencje miękkie – co do nich zaliczamy? Jakie są korzyści z rozwijania kompetencji miękkich w firmie?
W świecie biznesu umiejętności miękkie nabierają coraz większego znaczenia. Pracodawcy i menedżerowie dostrzegają, że nie tylko kompetencje twarde decydują o ...
Skuteczne pozycjonowanie strony w Google i reklama w internecie to ważny element rozwoju e-biznesu
Pozycjonowanie w Google i reklama internetowa to dwa filary, które wspierają rozwój biznesu online. W artykule przedstawiamy, jak działania SEO ...
Komentarze
(brak komentarzy)
Dodaj komentarz
*
*
*
Redakcja WhitePress zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu obiektu.
Administratorem danych osobowych jest WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Legionów 26/28, Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu marketingowym WhitePress sp. z o.o. oraz podmiotów zainteresowanych marketingiem własnych towarów lub usług. Cel marketingowy partnerów handlowych WhitePress sp. z o.o. obejmuje m.in. informacje handlową o konferencjach i szkoleniach związanych z treściami publikowanymi w zakładce Baza Wiedzy.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest prawnie uzasadniony cel realizowany przez Administratora oraz jego partnerów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym przysługujących Państwu uprawnień, znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności.
Czytaj całość

Na tej stronie internetowej znajdują sie notki prasowe od firm korzystających z wirtualnych biur prasowych oraz przesłane przez rzeczników prasowych, pobrane z biur prasowych firm zewnętrznych lub ze źródeł ogólnodostępnych (za zgodą odpowiednich osób).

Zapraszamy dziennikarzy do rejestracji w naszym newsletterze, a firmy i agencje public relations do zakładania darmowych wirtualnych biur prasowych.

Kategorie

 

 

Wirtualne biuro prasowe to specjalna strona internetowa, w której firma lub instytucja publikuje informacje przeznaczone dla mediów. Takimi informacjami mogą to być notatki prasowe, wyniki finansowe, ciekawostki oraz artykuły merytoryczne.

Najważniejsza funkcja wirtualnego biura prasowego to automatyzacja wysyłki informacji do dziennikarzy oraz promocja notek prasowych.
 

Baza wiedzy

WhitePress sp. z o.o.
43-300 Bielsko-Biała
ul. Legionów 26/28
NIP: 937-266-77-97
Konto: 16 1050 1025 1000 0090 3121 2252

kontakt@whitepress.com
tel.: 33 470 30 48
Biuro otwarte PN-PT: 8.00-16.00
Top